Gezondheid alle pijlers

brandende tepels

27-09-2012 12:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi viva meiden

ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil.

en heb soms giga brandende tepels.

moet er soms echt een koud washandje op doen en zelfs dat helpt niet zou niet weten wat het is.

heb nog geen test gedaan want ik ben ook nog niet overtyd.

weten jullie wat er kan wezen of tips om het weg te krijgen heb hier vaker last van gehad ook toen ik de pil nog gebruikte

nou alvast bedankt voor de tips
Heb je ook uitslag of bultjes erbij? Zit het ook op andere plekken van je lichaam, zoals je vingertoppen of tenen?
Ik heb helaas geen tips voor je. Wat ik zou doen is er mee naar de huisarts gaan, al was het maar om iets enstigs uit te kunnen sluiten....en wellicht is het iets 'kleins' dat met een zalfje op te lossen is.

Succes!
quote:muisje82 schreef op 27 september 2012 @ 12:49:

Ik heb helaas geen tips voor je. Wat ik zou doen is er mee naar de huisarts gaan, al was het maar om iets enstigs uit te kunnen sluiten....en wellicht is het iets 'kleins' dat met een zalfje op te lossen is.

Succes!nou ik heb dit vaker en ben er al vaker mee heen geweest en elke keer is er niks maar doet wel giga pijn
Schimmel misschien. Kan ook jeuken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 september 2012 @ 12:33:

Heb je ook uitslag of bultjes erbij? Zit het ook op andere plekken van je lichaam, zoals je vingertoppen of tenen?

nee aleen mijn tepels

ben net 4 week gestopt met roken dus alles voelt zowiezo anders aan maar dit heb ik vaker
Draag je altijd een BH?
quote:saaaaar81 schreef op 27 september 2012 @ 12:53:

Schimmel misschien. Kan ook jeuken.Ik dacht daar ook aan. De klachten komen overeen met spruw, wat immers ook een schimmel is.
Schimmel kan ook pijn doen en branden.
Nou TO, je ziet het, we verdenken je van paard zijn
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 27 september 2012 @ 12:57:

Nou TO, je ziet het, we verdenken je van paard zijn

hahahhahaha ja ik zie het ja nou schimmel kan het niet wezen anders had de dokter dat wel gezien

hij zegt dat het tussen mijn oren zit en dat ik te veel bezig ben met zwanger worden
Kan goed inderdaad, ik zou afwachten tot je kan testen, en als je niet zwanger bent terug gaan naar je huisarts als je de klachten dan nog hebt, en tsja, als je zwanger bent dan verklaart dat alles natuurlijk!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Een schimmelinfecte of te wel spruw hoeft niet zichtbaar te zijn! Zoals je het verteld lijkt het vrijwel bijna zeker een schimmel infectie te zijn. Ik begrijp dat ze zwanger bent, ga even langs je verloskundige. Die heeft meer verstand van zwangerschapskwalen als je huisarts! Succes!
quote:lonna schreef op 27 september 2012 @ 15:00:

Een schimmelinfecte of te wel spruw hoeft niet zichtbaar te zijn! Zoals je het verteld lijkt het vrijwel bijna zeker een schimmel infectie te zijn. Ik begrijp dat ze zwanger bent, ga even langs je verloskundige. Die heeft meer verstand van zwangerschapskwalen als je huisarts! Succes!ik weet niet of ik zwanger ben daarom wacht ik eerst of ik het straks word (maandelijks problem) en als ik het niet word weet ik wat het is en als ik het wel word nou dan ga ik naar dokter als ik er nog last van heb
Ik heb het ook regelmatig (tenminste het klinkt aks hetzelfde) en mijn HA zei dat ik wrs een droge huid zou hebben. Ik was wat cynisch maar heb toch de raad van mijn HA opgevolgd (dagcreme erop) en het helpt bij mij wel.
Schimmel hoef je inderdaad niets van te zien. Je kunt anders ook gewoon een paar dagen dun smeren met miconazolcreme, kijken of het verbetert.
quote:Silky schreef op 27 september 2012 @ 16:34:

Ik heb het ook regelmatig (tenminste het klinkt aks hetzelfde) en mijn HA zei dat ik wrs een droge huid zou hebben. Ik was wat cynisch maar heb toch de raad van mijn HA opgevolgd (dagcreme erop) en het helpt bij mij wel.

bedankt voor de tip ik zal het eens proberen.

mischien dat het toch lukt en ik geen pijn meer heb.

geen prettig gevoel nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven