Bruininge vlekken op bovenbeen
vrijdag 2 juli 2010 om 11:31
Een paar dagen geleden ontdekte ik opeens dat ik een heel aantal vlekken heb op mijn beide bovenbenen. Ze zijn niet blauw, meer een beetje bruinig (niet als een moedervlek, maar meer bruin/okerig), maar er zit ook wel iets paarsigs in, ik kan het niet echt omschrijven. Ze doen niet pijn als ik erop duw. Ik kan me niet herinneren dat ik me zo vaak ergens aan gestoten heb, dus ik kan ze niet echt verklaren. Ook zijn het vlekken verschillend in grootte, sommige zijn echt best wel klein. Ik begin me er een beetje zorgen over te maken.
Ik slik sinds april Citalopram voor een depressie, maar ik kan deze vlekken niet terugvinden in de bijsluiter. Ik heb verder geen echte klachten ofzo. Ja, ik ben wel wat vermoeid, maar ik heb niet het idee dat dat erger is dan anders. Ik plas veel de laatste dagen, maar door de hitte drink ik ook heel veel water. Ik heb wel wat last van mijn huid, maar ik heb eczeem en door dit broeierige weer wordt dat er natuurlijk niet beter op. Ik ben ontzettend bang dat ik kanker heb ofzo, als je even googelt kom je de hele tijd leukemie tegen..Ik ga maandag maar even naar de huisarts, maar ik ben bang dat dit mijn hele weekend gaat vergallen.
Ik slik sinds april Citalopram voor een depressie, maar ik kan deze vlekken niet terugvinden in de bijsluiter. Ik heb verder geen echte klachten ofzo. Ja, ik ben wel wat vermoeid, maar ik heb niet het idee dat dat erger is dan anders. Ik plas veel de laatste dagen, maar door de hitte drink ik ook heel veel water. Ik heb wel wat last van mijn huid, maar ik heb eczeem en door dit broeierige weer wordt dat er natuurlijk niet beter op. Ik ben ontzettend bang dat ik kanker heb ofzo, als je even googelt kom je de hele tijd leukemie tegen..Ik ga maandag maar even naar de huisarts, maar ik ben bang dat dit mijn hele weekend gaat vergallen.
vrijdag 2 juli 2010 om 11:33
vrijdag 2 juli 2010 om 11:50
kan ook een onschuldig gist zijn.
http://www.huidinfo.nl/pityvers.html
ga ff naar je HA. die kan er beter wat over zeggen.
http://www.huidinfo.nl/pityvers.html
ga ff naar je HA. die kan er beter wat over zeggen.
vrijdag 2 juli 2010 om 13:56
Ik snap dat mensen het stom vinden dat ik meteen aan kanker denk, maar bij ons in de familie gaat zowat iedereen er aan dood. Daarom ben ik er misschien een beetje te gefocust op..
De foto die bij de link van Maja staat, komt totaal niet overeen met wat ik heb. Denk dus niet dat dat het is.
Ik heb niet veel in de zon gezeten de laatste tijd, dus ik zou het raar vinden als het daarvan kwam...
De foto die bij de link van Maja staat, komt totaal niet overeen met wat ik heb. Denk dus niet dat dat het is.
Ik heb niet veel in de zon gezeten de laatste tijd, dus ik zou het raar vinden als het daarvan kwam...