Gezondheid alle pijlers

buikgriep

15-11-2014 17:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Gisteren al niet lekker, vandaag volop diarree en overgeven :( wat kun je je daar toch beroerd van voelen. Nog meer zielepoten zoals ik hier?
Ja, ik heb een zware verkoudheid, benauwd, hoesten, snot en hoofdpijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Beterschap!

Wat een schattige avatar trouwens!
Joehoe! Ik ben ook al de hele dag niet in orde. Nog wel mee geweest naar de Sinterklaas intocht maar sindsdien lig ik in bed
Het wordt nog gezellig hier... Thanks ikea, is niet mijn eigen cavia helaas maar ik houd wel veel van beestjes.

Beterschap aan de anderen!
Bah dat overgeven is ook verschrikkelijk pfff :( Beterschap jullie allemaal!!
Ach, vannacht kotsend boven de WC gehangen en vandaag daardoor halfgaar door slaapgebrek, maar ik denk maar zo "er zijn ergere dingen"
Hier al de hele week grieperig, ole!
Er zijn zeker ergere dingen! Dit topic was ook een beetje luchtig bedoeld hoor :-) maar prettig is buikgriep allerminst. Het overgeven is idd het ergst. Zolang ik dat kan voorkomen kan ik mezelf blijven volhouden dat het niets is haha. Maar nu is het hek dus van de dam.
Ik had het vorige week en m'n vriend ook. Het heerst. Heel naar, maar gelukkig duurt het nooit lang. Beterschap!
Had jij er ook zo'n buikpijn bij? Hoop niet dat mijn vriend het ook krijgt, die kan nu nog mooi voor ons dochtertje zorgen.
Dinsdagochtend onverwachts mijn verstandskiezen eruit aan de linkerkant, waardoor ik twee dagen amper wat gegeten en haast niet geslapen heb. Één dagje wat kunnen aansterken en toen de volgende ochtend vroeg met (inderdaad behoorlijk pijnlijke) buikkrampen naar het toilet vertrokken.

Vandaag gelukkig iets minder misselijk, dus hoop dat ik me morgen weer wat fitter voel en dan maandag de verstandskiezen aan de andere kant eruit. Yay...
Bij mij kreeg iedereen die ik dat weekend gezien heb het...

Had geen buikpijn, maar was zo misselijk dat ik niet op kon staan haha.
Hier ook buikgriep. En net als ik denk dat het beter gaat, word ik weer mega misselijk. Niet leuk. Gelukkig wel altijd snel voorbij.

Mijn kind heeft vandaag bij opa gespeeld, zodat ik heel de dag niks anders hoefde te doen dan.....niks.

Beterschap allemaal!
Als je met een teiltje naar het toilet moet rennen dan weet je wel hoe laat het is.
Atobe, hoop wel echt voor je dat je je morgen beter voelt. Dat gewroet in je mond is echt niet fijn als je misselijk bent. En die bloed smaak de rest van de dag ook niet..

Honingbij en waterval, ook beterschap voor jullie!!

Ik heb uiteindelijk nog wel wat geslapen vannacht, eerste paar uur rillend in mn bed gelegen en daarna zwetend. En voel me nu ook nog niet erg jofel.
Ooo naar is dat:( vriend had het even terug ook. Ik heb het niet gekregen, maar nu snotverkouden:(
Voel je je al weer wat beter Adrienne?

Ik ben inmiddels ook weer thuis met twee kiezen minder. Was nog wel misselijk, maar alles is goed gegaan. Zelfs niet over gegeven toen er een gaasje achterin mijn keel schoot. Knap hè?
Dat is zeker knap ja! Goed gedaan Ben je morgen vrij om een beetje bij te komen?

Ik heb eens een verhaal gelezen (volgens mij op dit forum) van iemand die bij de tandarts wel alles onder spuugde. Redelijk genant haha.

Ik voel me zelf wel iets beter gelukkig. Vandaag nog wat uurtjes gewerkt, maar geen hele dag. Helaas heeft mijn vriend het dus nu gekregen (nog heftiger dan ik had geloof ik) dus moet ik wel de hele zorg voor de baby doen op het moment. (Die natuurlijk ook nog eens extra jengelig is want oma is vandaag komen oppassen en die wil niet luisteren naar mijn verzoeken om niet te druk met haar te doen.) Dus ik duik zo maar mijn bed in, elk uur dat ik slaap is mooi meegenomen. Morgen gelukkig wat minder afspraken dus dan doe ik ook nog maar even wat rustiger aan op mijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven