Gezondheid alle pijlers

Buisjes

01-02-2010 13:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag eindelijk de bevestiging gekregen van iets wat ik al jaren dacht. Het buisje dat zo ongeveer 20 jaar geleden in mijn rechteroor is geplaatst zit er nog steeds in. Ga er nu steeds meer last van krijgen en moet morgen naar de KNO arts die gaat kijken hoe het nu verder moet. Volgens mijn huisarts zit het buisje nu ingekapseld in mijn gehoorgang...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Jeetje, echt? Lekkere misser dan van de artsen in kwestie (neem aan dat je er al eerder naar hebt laten kijken).

Geen ervaring verder hier.

En nu? Operatief verwijderen?
Wat klinkt dat naar. Heb je er zo'n last van dat je al dacht dat het buisje er nog inzat?

Ik geloof dat mijn buisjes eruit gevallen zijn. Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet echt last van mijn oren (behalve dat ik nog steeds niet onder water kan zwemmen, maar dat wijt ik aan een jeugd vol oorontstekingen).

Heb je enig idee wat er nu mee gaat gebeuren?
De artsen die hier eerder naar hebben gekeken (al een tijd geleden) zeiden: gewoon lekker laten zitten, het kan geen kwaad.

Geen idee wat er verder gaat gebeuren, dat hoor ik morgen! Operatief laten verwijderen lijkt mij de enige optie..
Wens je veel succes
@AJ: Ik wist dat het buisje er nog zat, want ze hadden me al wel eens verteld dat ik zulke kleine gehoorgangen heb, dat de buisjes er waarschijnlijk niet zelf uit kunnen. Links hebben ze het buisje eruit 'gezogen'.

Plus dat ik de afgelopen best wel veel last heb gehad van mijn rechteroor. Heb er denk ik iets te lang mee doorgelopen... Eigen schuld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven