CMV (cytomegalovirus)
woensdag 27 oktober 2010 om 11:00
hallo allemaal,
ik heb sinds 3 maanden het cmv virus (fam. van de ziekte van pfeiffer). de vermoeidheid op zich is al ontzettend vervelend, maar wat nog erger is is dat ik last heb van mijn ogen (droog, branderig gevoel). ik heb al div. oogdruppels gebruikt maar tot nu toe geen succes.
herkent iemand dit? verder zijn uiteraard alle ervaringen/tips welkom!!
veel liefs
ik heb sinds 3 maanden het cmv virus (fam. van de ziekte van pfeiffer). de vermoeidheid op zich is al ontzettend vervelend, maar wat nog erger is is dat ik last heb van mijn ogen (droog, branderig gevoel). ik heb al div. oogdruppels gebruikt maar tot nu toe geen succes.
herkent iemand dit? verder zijn uiteraard alle ervaringen/tips welkom!!
veel liefs
woensdag 27 oktober 2010 om 11:15

donderdag 28 oktober 2010 om 18:52
Hoi Chanty,
Het CMV is niet een onbekende....95% van de mensen heeft het. Het is alleen niet zo dat iedereen er last van heeft.
De verschijnselen komen omhoog als je weerstand verminderd is, heel vervelend.
Het lijkt erg op pfeiffer he?
Ook ik heb het in ernstige mate gehad en ik weet wat je meemaakt. Geef aan je vermoeidheid toe en luister naar je lijf!
De problemen met je ogen herken ik niet trouwens....
Het CMV is niet een onbekende....95% van de mensen heeft het. Het is alleen niet zo dat iedereen er last van heeft.
De verschijnselen komen omhoog als je weerstand verminderd is, heel vervelend.
Het lijkt erg op pfeiffer he?
Ook ik heb het in ernstige mate gehad en ik weet wat je meemaakt. Geef aan je vermoeidheid toe en luister naar je lijf!
De problemen met je ogen herken ik niet trouwens....