Gezondheid alle pijlers

Creme voor warme voeten

26-11-2009 10:21 15 berichten
Weet zeker dat ik afgelopen zaterdag iets in de Volkskrant (het magazine?) heb gelezen over een voetencreme waar je warme voeten van krijgt. Helaas, de krant is weg en bij de tuinen winkel wisten ze niet waar ik het over had.

Iemand een idee?

Iemand ervaring met dergelijke creme?
Volgens mij van hansaplast
Trouwens geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd, dus ik lees mee..
Alle reacties Link kopieren
Zij vonden die van Gewohl het beste.

Edit: het heet Gewohl Warmtebalsem.
Zoiets vind je denk ik bij Kruidvat/Etos/DA/trekpleister.
Ben nog niet langs een goede drogist geweest, anders hadden ze dat van de Hansaplast daar misschien ook wel geweten.

Maar nu ik toch aan het Vivaforum dacht, dacht ik, ff kijken of iemand er nog wat goeds over te vertellen heeft!
Kruidvat, heb het zelf ook, krijg er alleen wat jeukerige voeten van, maar het helpt op zich wel om de voeten warm te krijgen en te houden.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Zou gewone tijgerbalsem de voetjes ook niet lekker warm maken?
Warmte-balsem van Gehwol werd als beste beoordeeld en de Rozemarijnzalf van Weleda als tweede.

Heb zelf heel erg last van wintervoeten (inclusief blaren). Mij werd geadviseerd om Abroflor-gel te gebruiken (homeopatische gel van VSM). Iemand hier die ervaring met deze gel heeft?
Gehwol werd aanbevolen, Welede Rozemarijn deed het ook een beetje volgens VK
Die 'Warme Voeten' (van Hansaplast?) vonden ze niks bij het VK Magzine. Geen warme voeten, maar vooral plakkerige voeten.
Tijgerbalsem kon ik vroeger verdragen, maar ben allergisch geworden voor spierbalsems. Gehwohl heb ik ook weleens geprobeerd, geen resultaat. Weleda weet ik niet.

Die Warme Voeten van Hansaplast helpt bij mij wel.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Geen warme voeten? Man, als ik de creme van Hansaplast op mijn voeten smeer na het douchen sta ik te dansen omdat ik het gevoel heb dat ze in de fik staan...!
Artemis, herkenbaar, ik smeerde de eerste keer een beetje te royaal, nou, het brandde zo erg. Maar ik doe nu echt een ietsie pietsie op mijn voeten en dan gaat het goed.
Ik smeer maar niet meer als ik net gedouched ben, ook al smeer ik weinig op mijn voeten branden ze nog... Vooral de bovenkant, oei oei, die zag ik helemaal rood worden.

Verder wel lekker voor het naar bed gaan, is mijn man ook weer blij dat hij niet van die ijsklompen tegen zich aan krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven