Gezondheid alle pijlers

De dokter belt vandaag...

01-02-2011 11:39 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of morgen.

Met de uitslag van een verdachte lymfeklier. Althans, ik hoop op de uitslag en niet meer onderzoeken. De klier samen met andere symptomen deden alarmbelletjes rinkelen zoals hij dat zei en ik mocht al snel voor een echo komen in de ziekenhuis.

Ik weet dat het een ziljoen andere dingen kunnen zijn dan datgeen wat ik niet durf te denken maar ik vreet mezelf nu toch op. Vandaar dit bericht.

Blegh. Wachten duurt lang.
ik heb goed nieuws. Ik heb 8 cysten in mijn borst, kan geen kwaad. Niets aan de hand dus! Ik ben zo blij!

Patti, succes meid!
Fijn Mimootje! Da's wel een flesje waard (mijn motto is dat je alles moet vieren, geniet de dag)!

Pattipage, had je een keizersnee? Misschien is het wel net als bij mij een reactie op een hechting? Haha, een voordeel van naar een gyn gaan is dat hij in ieder geval wel ook een echo apparaat heeft. Dat zou niet het geval zijn bij een oncoloog of een chirurg. Nu maar hopen dat hij enigszins kan inschatten wat het is.

Had de radioloog verder helemaal geen informatie gegeven? Hij is toch eigenlijk de expert!
Hey Mimootje das fijn! Gaan ze er nog iets aan doen of laat je het hierbij?

Swissie, ik heb geen keizersnedes gehad en dan nog zat de hechting op een heeeele gekke plek :D . Hoewel ik me nu bedenk dat ik wel hechtingen heb gehad bij mijn laatste bevalling een paar maanden terug. Maar ook niet echt dichtbij mijn lies dus sja.

over 12 uur mag ik al, das wel fijn!
ik laat het hierbij. Zou ze kunnen laten weg of leegzuigen maar meestal komt het terug en je hebt dan weer een litteken en die heb ik daar al zoveel dus nee.
Mimootje, wat een goed nieuws, super..

Pattipage, jij weer heel veel succes morgen. hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt.
quote:PattiPage schreef op 02 februari 2011 @ 17:02:

[...]

Dus ik mailen naar nick@hotmail hahaha oeps!

Maar je hebt mail Jij ook PattiPage
Ik ben terug

De gyneacoloog von dhet een staaltje falende gezondheidszorg. Hij ging ook kijken met de echo en zag, ja ja ja hij ZAG dat het een ontstoken lymfeklier was.

Hij vond het raar dat de HA mij doorstuurde naar de radioloog en niet zelf voelde dat het om een ontstoken klier ging. Maar goed, de HA wilde duidelijk het zekere voor het onzekere nemen dus prima. Bizar vond hij het dat de radioloog niet zag wat hij zag. Hij vroeg ook de beelden op van de radioloog en daar zag je hetzelfde wat hij zag. Dus of deze beste man blind was?

99,5% zeker een ontstoken lymfeklier. Ja hij is groot maar gelijkmatig en de vorm klopt met een ontsteking. De andere 0,5% was een (goedaardige) tumor maar daar mocht ik beslist niet aan denken.

De klier zou vanzelf moeten slinken en dat kan nog weken duren en dat was prima. Als ik er nou (meer) last van had dan kon een chirurg hem eruit halen maar dat is een worst case scenario. Nou als dat de worst case scenario is is dat helemaal prima.

Dus...

Dank voor de support lieve dames, ook hier een goede afloop!

Nu Swissie nog!

Dank voor je mail groenoogje, hier gelukkig niet hetzelfde scenario als bij jou
Patti, wat een opluchting. Gelukkig maar.
Fijn Pattipage! Dat is een hele geruststelling.

Fijn dat deze gyn zijn ogen blijkbaar wel gewoon open had. He, ben helemaal opgelucht voor je.

Ik heb dit keer geen zin om mijn arts te mailen, dus krijg ik pas dinsdag uitslag. Maar ik ga ervan uit dat alles nog helemaal goed is, dus geen probleem.
Dat is goed nieuws
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

dat maakt zelfs mijn dag wat mooier
Wat een goed nieuws, ben echt blij dit te lezen. Wat een geruststelling moet dat voor je zijn en je gezin. Nu bijna lekker weekend vieren.

Wel raar dat een gyn deze conclusie moet trekken, het lijkt me niet zijn vakgebied dus als het zo duidelijk een ontstoken klier is heeft de rest zeker gefaald. Voor jou heel fijn! Geniet!
Oh wat zul je opgelucht zijn!! Fijn om zulk goed nieuws te horen, op dit soort momenten besef je weer even hoe belangrijk en lekker het is om 'gewoon gezond te zijn', geniet van je dag!!
Fijn Patty, wat een opluchting.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah fijn Patti, ik heb meegelezen de afgelopen dagen. Heel fijn voor je!
Wat een goed nieuws Patti! Superfijn voor je
fijn!!
Gelukkig geen al te gekke dingen,fijn Patti
Heerlijk PattiPage!
Goed nieuws.... opluchting voor je.

super
Wat fijn, geniet van vandaag!
This is not kosher!
wat een fijn nieuws!
Ik heb de afgelopen dagen ook meegelezen. Wat fijn dat er een goeie uitslag is!!
Wat goed! wat zul jij opgelucht zijn!
Mijn uitslag was ook goed! Al 1.5 jaar schoon (geen aanwijzingen tot uitzaaiingen). Morgen nog bloedonderzoek en naar de oogarts, dan kan ik er weer 3 maanden tegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven