Gezondheid alle pijlers

Diarree met dit warme weer?!

12-06-2014 10:43 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is hier in de flat 26,5 graden.

En sinds het begin van de week heb ik last van diarree.

(geen dingen buiten de deur gegeten trouwens)

Nog meer mensen hier last van?
Yep!

Ook niet buiten de deur gegeten of iets raars of zo. Heb het altijd met warm weer trouwens.
Ik ook.
Hier 27 graden in de flat en nergens last van. Van mij mag het tot oktober zo blijven
Nergens last van.
Volgens mij hebbben meer mensen dat ja. Genoeg blijven drinken, maar dat wist jeb natuurlijk zelf al
Nooit last van gelukkig maar met deze temperaturen en het veelvuldig gebruik van de barbecue heb je wel meer kans op voedselvergiftiging.
verba volant, scripta manent.
Ja, 's avonds ineens tijdens het sporten buikpijn en thuis kunnen rennen naar de wc... 's Ochtends nergens meer last van gelukkig. Ik had gewoon een broodje kaas op, niets bijzonders.
Gelukkig zelf geen last van.

Let er wel even op dat je voldoende vocht binnen krijgt, vooral met warm weer.

Veel beterschap.
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
Heb ik ook altijd met warm weer. Ik drink genoeg en ik eet niks raars, zeker geen barbecue. Dus ik denk echt dat het alleen van de warmte komt.
Ik heb het ook altijd bij warm weer, misschien ook omdat je wat anders eet meer fruit, salades, barbecue, ijsjes, frisdrank)?
Hier nog eentje!

Hou ook vreselijk veel vocht vast (ook omdat ik ongesteld moet worden); dikkere enkels dan normaal, dikkere buik etc. Blijkbaar komt dat vocht er op niet charmante manier nu uit door de hitte
quote:kerstklok schreef op 12 juni 2014 @ 13:34:

Ik heb het ook altijd bij warm weer, misschien ook omdat je wat anders eet meer fruit, salades, barbecue, ijsjes, frisdrank)?Nee, ik eet niet meer salades dan anders.Ook niet meer fruit, bbq, ijsjes en zeker geen frisdrank.Komt echt door de warmte volgens mij
Ik zit juist al dag of twee verstopt, het wil niet:-(
Allemachtig. Het is net een paar dagen gewoon lekker en er word al gesproken over "die warmte" en hitte?? Mensen het is niet boven de 30 hoor! Het is heerlijk weer en volgens mij heerst er een virusje want veel mensen hebben last.
quote:nina1966 schreef op 12 juni 2014 @ 19:50:

Allemachtig. Het is net een paar dagen gewoon lekker en er word al gesproken over "die warmte" en hitte?? Mensen het is niet boven de 30 hoor! Het is heerlijk weer en volgens mij heerst er een virusje want veel mensen hebben last.Ik ervaar het als minstens 30 graden en ik hou er niet van!
quote:nina1966 schreef op 12 juni 2014 @ 19:50:

Allemachtig. Het is net een paar dagen gewoon lekker en er word al gesproken over "die warmte" en hitte?? Mensen het is niet boven de 30 hoor! Iedereen zit anders in elkaar. Nee, het is geen virusje, het heeft echt met de temperatuur te maken en ik heb het zodra het 'lekker weer' is.
Ik krijg wel last van mijn buik als ik mezelf "kunstmatig" verkoel. Dus bijv. koud douchen of een ventilator hard aan.

Opeens heel anders gaan eten kan idd ook bijdragen.

@Tamaar je bent waarschijnlijk uitgedroogd! Meer drinken is altijd goed voor het poepen.
quote:miedo schreef op 12 juni 2014 @ 19:56:

[...]

Ik ervaar het als minstens 30 graden en ik hou er niet van!Ik ben ook niet dol op overmatig warm weer, maar ik krijg er geen diarree van.
quote:matroesjka_ schreef op donderdag 12 juni 2014 21:28 Ik krijg wel last van mijn buik als ik mezelf "kunstmatig" verkoel. Dus bijv. koud douchen of een ventilator hard aan.

Opeens heel anders gaan eten kan idd ook bijdragen.

@Tamaar je bent waarschijnlijk uitgedroogd! Meer drinken is altijd goed voor het poepen. Ik drink wel goed hoor!
Goed genoeg? Je mag met warm weer flink meer drinken. En eet je genoeg vezels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven