Gezondheid alle pijlers

dikke, pijnlijke kaak

16-02-2014 22:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel af en toe wil het tandvlees rondom m'n doorkomende verstandskies gevoelig zijn, wanneer ik nootjes of iets anders hartigs eet.

Maar sinds gisteravond is m'n tandvlees veel gevoeliger. Het begon steeds pijnlijker te worden. Eerst alleen nog maar op die plek, vervolgens ging m'n kaak ook zeer doen (voelt als een blauwe plek als ik erop druk) en zie ik eruit alsof ik kauwgomballen in m'n wangzak. Enerzijds voel ik zeurende pijn, anderzijds voelt het heel doof (alsof ik er een verdovingsspuit in heb gekregen). Vanmiddag tegen 15:00 uur ibu 400 ingenomen en moet zeggen dat ik het daar goed op doe.

Zijn er mensen die dit herkennen? Wat moet ik hiermee??
Eh naar de tandarts?
quote:klijno schreef op zondag 16 februari 2014 22:56 Eh naar de tandarts?Ga ik morgen ook maar doen. Maar was gewoon ook even benieuwd naar ervaringen
pijnstillers nemen en morgen even de tadarts bellen
Ik heb dit ook gehad. Je hebt een fikse ontsteking waar echt snel wat aan gedaan moet worden door de tandarts icm antibiotica. Dat de ergste pijn weg is dat komt waarschijnlijk omdat de aangetaste tand of kies is afgestorven maar die ontsteking gaat niet zomaar weg. Als de zwelling weg is dan zal dat verdoofde en vervelende gevoel ook weg zijn.
@kiki: wat heeft de tandarts er aan gedaan, behalve antibiotica voorschrijven?
:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven