Gezondheid alle pijlers

Discussie: Effect PMS op besturing samenleving onderschat?

17-07-2014 17:19 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Dames (En ''Heren'')

Mijn filosofische intellect heeft hierbij het volgende vraagstuk gebaard.

Het is door de geschiedenis bekend dat bovengenoemd verschijnsel verregaande gevolgen kan hebben voor rationaliteit en evenwichtigheid van de vrouw, echter, door etiquette en politieke correctheid word dit zelden of nooit benoemd, zelden thuis en al zeker nooit in het publieke leven.

Wat toch enigszins zorgbarend is aangezien dit wel een reëel verschijnsel is, reëel genoeg om ook overwegingen en besluitvormingen te beïnvloeden.

Nu is de vraag die ik mijzelf stel in hoeverre dit het geval is geweest sinds de opkomst van de emancipatie in alle lagen en niveaus van de samenleving.

Ik meen dat we bij nader inzien toch zullen schrikken van het lang verborgen gebleven verband dat we zullen zien tussen deze natuurgrill en tal van onbegrijpelijke besluiten en maatregelen die genomen zijn in het bedrijfsleven, de politiek en de rechtspraak door deze jaren heen.

Wat denkt u?

Groeten, De wijze.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 18:02:

[...]

Ik zit hier nu werkelijk te snikken van ontroering. Maar het is natuurlijk ook de tijd van de maand he.

Geen dank.

Ik sta als ware vriend van de redevoering en met mijn scherpzinnige intelligentie volstrekt ten dienste van verrijking van dit forum.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 17:36:

Discussie: effect van erecties op besturing samenleving

Oorlog met verkrachting en ander geweld. Is al aangetoond he. Het zit hem in de testosteron.

Testosteron werkt seksuele en gewone agressie in de hand, maar ook een gebrek aan empathie. Het zorgt in de wereld echt voor heel veel ellende.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 17:41:

Ah, Edmund Burp Geleerd Martin de wijzerik heeft eindelijk iets weten te verzinnen voor de gezondheidspijlerT. Nog een paar pijlerTs jongen, dan zit het er weer op. Doe je best!

En oh ja, schaf een LOI-cursus Nederlands aan. Je taalgebruik is werkelijk om te huilen..
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 18:09:

[...]

Geen dank.

Ik sta als ware vriend van de redevoering en met mijn scherpzinnige intelligentie volstrekt ten dienste van verrijking van dit forum..
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 18:09:

[...]

Geen dank.

Ik sta als ware vriend van de redevoering en met mijn scherpzinnige intelligentie volstrekt ten dienste van verrijking van dit forum.Oh god, ik glij van mijn stoel
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 17:53:

[...]

Mijn complimenten:

Dat zijn werkelijk erg goed doordachte onderwerpen die uw man aan u geopperd heeft.

U kunt er donder op zeggen dat ik hier mijn intellectuele brein eens op zal laten mediteren.

Met plaatsing van eventuele topics komt er allicht een dankvermelding bij met een verwijzing natuurlijk..
quote:ismene schreef op 17 juli 2014 @ 18:26:

[...]

Het wordt saai nu. Je voorgangers waren echt veel beter. Kom nog eens terug als je iets originelers hebt weten te verzinnen.

Mensen van een bepaald kaliber hebben geen voorgangers noch opvolgers Mevrouw.

Zij staan alleen als een mijlpaal op eenzame hoogte in de geschiedenis der kennisverwerving en pleitbezorging.
Ik gooi hem maar weer even in de herhaling maar...

De wijze heeft last van

Elk topic bedoeld om vrouwen tegen zich in het harnas te jagen whaha get a life!
Op eenzame hoogte qua kansloosheid.

Je hebt nog veel te leren. Daarom krijg je van mij de titel Babytrol

Is dat nou erg moeilijk; onder een proxy server forummen? Van zulke technische zaken heb ik natuurlijk geen enkel benul.

De was opvouwen daarentegen....
Hoe gaat het met je vriendin TO? Heb je haar al naar de sportschool gestuurd en rijgt ze je nog steeds zo hardhandig aan de tepelklemmen?
Gelukkig hebben wij vrouwen ook nog goede dagen dat we nog rationeel en weloverwogen beslissingen kunnen nemen.

Een eigenschap die ik vaker dan 1 dag per maand mis bij mannen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Man ga ergens wonen waar vrouwen nog als derderangsburgers worden behandeld. Heb je er geen last van!
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 18:37:

[...]

Mensen van een bepaald kaliber hebben geen voorgangers noch opvolgers Mevrouw.

Zij staan alleen als een mijlpaal op eenzame hoogte in de geschiedenis der kennisverwerving en pleitbezorging..
Je komt erg zielig over TO.
ben gelukkig net ongesteld geworden
Besuiten genomen met PMS kunnen nooit zo onderdacht zijn als besluiten genomen met de pik.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Het effect van teveel testosteron was vandaag nog op tv. Gaza en mh17.

Man laat je nakijken!!!!!
Alles komt goed
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 17:51:

Suggestie voor een paar andere topics:

Discussie: hoe veel huishoudgeld krijgen jullie van je man en hoe verantwoord je je uitgaven? (Geld & Recht)

Discussie: de wenselijkheid van een internetslot voor vrouwen (Digi)

Discussie: de liefde van de man gaat door de maag (Eten)

Discussie: de wenselijkheid van seksespecifieke opvoeding (Kinderen)

Voor in bad. Heb je iets leuks om mee te spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven