Gezondheid alle pijlers

Dochter is heftig ongesteld

02-01-2011 14:38 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 20 is nu zeer heftig ongesteld, ze zegt dat het bloed er zo uitstroomt en ze zit nu op de vloer onder de douche omdat ze niet goed werd. Ze kan sowieso heel slecht tegen bloed, dus misschien werd ze daarom niet goed. Is heftige menstruatie iets om in het weekend de dokterspost te bellen? Het lijkt verdorie wel of ik altijd met mijn kinderen in het weekend naar de dokterspost moet, dus als het kan wachten tot morgen....?
quote:Lucifer1983 schreef op 02 januari 2011 @ 17:41:

Ik heb wel eens gehad dat ik in de zomer in een korte broek op een stoel zat, nieste en er vervolgens een stuk langs de broekspijp schoot en op de grond viel...
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het ook niet erg sympathiek. Als je je nog zo op kunt winden over een goedbedoelde post zal het nog wel meevallen met je.

Ik hoop dat je wat vriendelijker bent tegen je moeder. Anders mocht je van mij op je knietjes het bloedbad zelf opdweilen.

TO's dochter is 20, lijkt me dat je dan prima zelf de huisartsenpost kunt bellen als je de boel niet vertrouwd.
Wat een aanstelleritis zeg. Als je chocomel kan drinken, kan schelden en ook nog kan typen, kun je ook effe een doekje pakken.
quote:Ouwe schreef op 02 januari 2011 @ 17:31:

Walfdorf hier schrijft de dochter van Ouwe: nee ik heb aandacht nodig daarom verzin ik dat de badkamer onder het bloed zat:D zoals de waard is vertrouwd die zn gasten, als je me niet gelooft wil je wel met je hoofd door de badkamervloer heen halen... :D gr. en hou voortaan je domme opmerkingen voor je met vreemd verhaal...

Beetje overdreven reactie, zit je stiekem nog in de puberteit ofzo???????? Net 13 geworden.......... Tjonge jonge mensen adviseren je en dan krijg je dit.

Zoek het lekker uit "prinses"
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
quote:Very Cherry schreef op 02 januari 2011 @ 17:46:

Wat een aanstelleritis zeg. Als je chocomel kan drinken, kan schelden en ook nog kan typen, kun je ook effe een doekje pakken.Nee, want madam kan Niet Tegen Bloed. Daar is mama dan weer goed voor.
quote:Ouwe schreef op 02 januari 2011 @ 17:31:

Walfdorf hier schrijft de dochter van Ouwe: nee ik heb aandacht nodig daarom verzin ik dat de badkamer onder het bloed zat:D zoals de waard is vertrouwd die zn gasten, als je me niet gelooft wil je wel met je hoofd door de badkamervloer heen halen... :D gr. en hou voortaan je domme opmerkingen voor je met vreemd verhaal...

Ben jij echt 20?

Een beetje dimmen mag wel, ook al ben je ongesteld.

Maar goed, ervan uitgaande dat je echt volwassen bent, dan lijkt me, dat je zelf wel kunt inschatten of het gaat om een hevige menstruatie, of dat er iets anders aan de hand is. Is de al eerder genoemde miskraam echt geen optie (je moeder schreef nee, maar jij?)? Voel je je ook anders, dan normaal tijdens je menstruatie? Vertrouw je het niet, dan even de HAP bellen. En anders gewoon even rustig aandoen.
quote:Very Cherry schreef op 02 januari 2011 @ 17:43:

[...]

Berichtje van Lucifer en jou samen ->
quote:Very Cherry schreef op 02 januari 2011 @ 14:58:

[...]

In een stoofschotel, ja
Jeetje, dit topic blééf maar bovenin de lijst staan, dus ik heb toch maar eens geklikt. Wat blijkt, Ouwedochter voelt zich prima!

(*lol* @ Very Cherry, trouwens, met haar Saw.. )

Slotje.
Ja, ook de Saw-reactie van VC liet me heel erg lachen.

VC, je bent er niet op achteruit gegaan met je humor dit jaar.
quote:Claudia2010 schreef op 02 januari 2011 @ 18:20:

Ja, ook de Saw-reactie van VC liet me heel erg lachen.

VC, je bent er niet op achteruit gegaan met je humor dit jaar.Dat heeft ze al na 2 dagen bewezen? Wow
quote:Mazou schreef op 02 januari 2011 @ 18:21:

[...]

Dat heeft ze al na 2 dagen bewezen? Wow Tuurluk (je moet haar ook gemotiveerd houden!)
quote:Ligeia schreef op 02 januari 2011 @ 18:18:

Jeetje, dit topic blééf maar bovenin de lijst staan, dus ik heb toch maar eens geklikt. Wat blijkt, Ouwedochter voelt zich prima!

(*lol* @ Very Cherry, trouwens, met haar Saw.. )

Slotje.

Of topictitek even veranderen.

Dochter is heftig ongesteldbeschoft.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 januari 2011 @ 18:31:

[...]

Of topictitek even veranderen.

Dochter is heftig ongesteldbeschoft.

ook voor je motto.
Tja, dat motto is niet meer onbeschoft he, dat is door onze Maaskanters geupgrade naar humor

Huts!
Maareh, hoe is het nu afgelopen?
Helaas was ik niet in de gelegenheid om eerder te reageren, maar ik heb de reactie van mijn dochter doorgesproken met haar en distantieer me van haar reactie. En haar verteld dat ze niet meer moet reageren onder mijn nick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven