doge/ruwe keel door droge lucht?
maandag 21 oktober 2013 om 10:48
vorige week heb ik zo 4 a 5 keer een soort keelpijn gehad. Nou het was niet echt hinderlijk ofzo, en slikken deed ook niet zeer, maar het voelde ook een beetje droog aan mijn keel. Het begon vorige week zondag, en opeens was het maandag over. Dinsdagavond begon het weer, woensdag was het over, maar dacht eerst dat ik verkouden zou worden, voelde me die woensdag niet echt fit, en dacht dat ik verkouden was, en toen begon het vrijdag weer een beetje, en toen was het weer over en nu had ik gisteren weer last van een droge keel, maar dat is nu over,
Maar kan dit ook komen doordat er een droge lucht in mijn huis hangt? Wie herkent dit? Ik ben vandaag wel ongesteld geworden, weet niet of dat er ook mee kan samenhangen, dat je je daar vlak voor niet echt fit voelt, en dan er wel eens last van kan hebben.
Maar zou eventueel een vochtvreter helpen in huis?
Maar kan dit ook komen doordat er een droge lucht in mijn huis hangt? Wie herkent dit? Ik ben vandaag wel ongesteld geworden, weet niet of dat er ook mee kan samenhangen, dat je je daar vlak voor niet echt fit voelt, en dan er wel eens last van kan hebben.
Maar zou eventueel een vochtvreter helpen in huis?

maandag 21 oktober 2013 om 11:35
maandag 21 oktober 2013 om 13:01