Gezondheid alle pijlers

Donkere kringen onder ogen meets grof geschut

28-12-2009 01:36 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al van kinds af aan heb ik van die lelijke donkere kringen onder mijn ogen. Daardoor zie ik er vermoeid uit, wat mijn schoonheid nou niet bepaald ten goede komt.

Ik rook niet, drink genoeg water, krijg al mijn vitamine binnen dus ik zit er over na te denken om grof geschut in te zetten. Her en der heb ik wel gelezen dat je iets kunt inspuiten, maar de meningen zijn hier over verdeeld. Zijn er nog meer mogelijkheden? Wie heeft hier ervaring mee? Raad je het aan? En weet iemand wat de kosten hier van zijn?

Mijn dank is groot.
Je hebt die roller van Garnier nu ook met wat camouflagespul erin. Mijn moeder gebruikt die en dat werkt op zich wel. Ik gebruik nog steeds de groene versie en merk echt verschil hoor!

En op de heel slechte dagen, smeer ik gewoon wat camouflage erop. Werkt als een tierelier
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Een dunne huid blijft een dunne huid, wat je er ook opsmeert. Fillers zou ik echt mee uitkijken, zeker daar.

Je kunt het ook met eigen vet laten opvullen.

Permanente fillers zou ik zeker niet doen, daar kun je jaren later ineens nog bulten en ontstekingen van krijgen.

Zag overigens in een oude Linda daar voorbeelden van... verschrikkelijk.
Ik heb van het kruidvat een cover-up stick. Een dik potlood. kost geloof ik 2 euro. Ik trek een dikke lijn precies bij de lijn onder mijn ogen die dieper valt en donkerder is en smeer het dan uit naar de buitenkant van mijn oog/wal. Zo gaat de kleur niet helemaal weg, maar is er wel wat camouflage. het is echt dik smeersel, dus niet die vloeibare troep van 15 euro per flesje
oh en daaronder doe ik vaak een beetje roze blush om frisse appelwangetjes te krijgen. Daardoor zie je er ook wakkerder uit!
Vinyl, ik heb foto's van jou gezien, en ik vond dat helemaal niet.
Ik heb ze ook, wel minder sinds ik veel gezonder eet/drink/leef maar ze blijven er zitten.

Iedere dag een dikke laag make up wil ik niet. Nu gebruik ik van die doekjes met zelfbruiningsspul. 2x per week scrub ik mijn gezicht voorzichtig, dan goed afdrogen, doekje goed over mijn gezicht halen en vooral ook rond mijn ogen. Even in laten trekken en dan dagcrème daar overheen. Ben ik altijd een beetje bruin en vallen mijn kringen veel minder op dan wanneer ik lichter/bleker ben. Ik heb een klein deel Aziatisch bloed dus donker haar/ogen waardoor mijn wat bruinere gezicht niet opvalt.

Die doekjes koop ik per 3 pakjes (2 doekjes apart in een zakje en dan in een folie) bij het Kruidvat voor 7,50 euro. En ik gebruik ze 2 keer, na het eerste gebruik weer opvouwen, in het zakje terugdoen en dan goed dichtvouwen.

O, vooral niet vergeten goed je handen te wassen tenzij je mooie bruine vingers wilt.
probeer hylexin dark circle, komt goed uit test op 100 vrouwen met donkere kringen, en helpt mij ook. Wel prijzig 85,-- per tube, maar daar je wel lang mee! Good luck
Tammy, ik was meteen enthousiast toen ik jouw berichtje las ( loop zelf ook al jaren met donkere kringen en tot nu toe niks gevonden wat werkte), maar na wat speurwerk op internet zag ik dat er toch ook veel mensen zijn waarbij Hylexin totaal geen goed resultaat gaf

Hier staan veel reviews:

http://www.amazon.com/Hyl ... nn-Research/dp/B000BRYMKG

Omdat het toch een vrij prijzig goedje is, weet ik niet of het dan wel zijn geld waard is...
Iemand ervaring met deze:

Ik heb ook een hele dunne huid onder mijn ogen. Soms werk ik het een beetje bij met camouflagespul van de hema maar dat vind ik niet ideaal.

Ik heb ook een lichte huid. Is die camouflage roller verkrijgbaar in verschillende tinten?

Verder gebruik ik een oogcreme van de etos voor de gevoelige huid. Daar is het al wel iets beter van geworden.

Hoe veel kost hij en waar is hij het goedkoopst?
Hee wat leuk! Er reageren nog een aantal mensen op mijn oude topic! :-) Leuk om weer wat nieuwe tips te lezen en deze uit te proberen! Bedankt!

@ maja: ik heb de groene variant, maar ik heb niet het idee dat het werkt.
@ Maja: ja, die heb ik nu een paar weken, maar ik vind hem qua vermindering van de wallen (dus de zwelling) niet echt helpen. Hij camoufleert wel wat, dus als je normaal niks gebruikt dan zul je er zeker beter uitzien maar als je normaal ook al concealer gebruikt dan kun je het daar net zo goed bij laten.

Mocht je hem toch willen proberen: ik zag gister dat ze bij de DA in de aanbieding zijn (10 euro). Hij is in twee kleuren verkrijgbaar: light en dark. De lichte versie is voor mijn ultra witte huidje prima.
Wat betreft het camoufleren van het blauwe onder je ogen, vind ik de 'All about eyes concealer' van Clinique veruit de beste. Hij geeft echter geen oplichtend effect, dus daarvoor kun je daarna nog een laagje touche eclat van YSL gebruiken...

Maar voor dé oplossing tegen het probleem zelf, houd ik me ook aanbevolen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven