Gezondheid alle pijlers

Doorbraakbloeding

05-02-2017 17:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Sinds september vorig jaar ben ik de pil weer gaan slikken, mijn laatste stopweek had ik eind oktober. Sindsdien heb ik de pil altijd doorgeslikt, nu heb ik sinds donderdag een doorbraakbloeding. Ik weet dat het niet goed is de pil zo lang door te slikken, maar elke maand een week ziek in bed liggen word je niet vrolijk van. Nu weet ik van eerder dat doorbraakbloedingen erg lang kunnen duren. Het komt erg slecht uit, dus duim dat het einde van de week al weer weg is. Nu dacht ik of het misschien beter is mijn stopweek nu toch te houden? (Ik heb nog pillen geslikt namelijk sinds de doorbraakbloeding) Ik wil er zo snel mogenlijk van af zijn. Wat zouden jullie in dit geval doen?
Geen tips, maar volgens mijn gynaecoloog kan het helemaal geen kwaad om de pil lang door te slikken.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Volgens mijn huisarts bij doorbraakbloedingen na doorslikken een stopweek inlassen.

Ik slik namelijk ivm migraine ook zo lang mogelijk door.
Hier stoppen doorbraakbloedingen pas als ik een stopweek inlas.
quote:Solomio schreef op 05 februari 2017 @ 17:30:

Geen tips, maar volgens mijn gynaecoloog kan het helemaal geen kwaad om de pil lang door te slikken.Klopt, je kunt prima veilig de pil doorslikken . En doe eens gek en bel morgen je ha.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik stop 1x per 3 maanden. Ik heb ook ooit s 6 maanden doorgeslikt maar kreeg ook doorbraakbloeding. Huisarts heeft ooit s tegen een vriendin gezegd dat doorslikken geen probleem is verder.
Bij mij stopt het weer naar een paar dagen.
Je kan gewoon een stopweek inlassen, bij mij was dat de enige oplossing
Ik had, in de middeleeuwen, al doorbraakbloedingen als ik de pil langer dan een week doorslikte. Sommigen hebben dat gewoon.

Ik heb diverse merken gehad maar het bleef heel consequent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven