Gezondheid alle pijlers

Draadje achter tanden los

21-06-2013 09:38 16 berichten
Het gaat weer lekker, lijkt wel of niks effe normaal kan gaan. Mn broer gaat morgen trouwen en nu moet ook net voor de bruilloft mn draadje weer los gaat zitten.

Bij de tandarts kan ik pas maandag terecht, ik heb een orthodontist gebeld in de buurt en die willen voor dat ze even iets gaan lijmen eerst een 1e consult inclusief foto's, wat denken ze wel? Geld groeit op mn rug?

Ben effe chagerijnig nu, gisteren is de vrachtwagen uit Sicilië gekomen met allemaal lekker Italiaans eten, zit ik dan met een los draadje.

Voel ook een druk op mn tand, fijn is het niet. . Krijg bijna de neiging om er zelf aan te gaan prutsen!!
Alle reacties Link kopieren
Andere ortho bellen? Moest bij mij echt binnen 24 uur vastgezet worden door ortho zei ze toen. En nog is er een lichte (niet zichtbare maar wel voelbare) verschuiving geweest.
Ik had ook een verschuiving(kje) na een aantal weken een los draadje. Laatst heb ik hem zelf soort van teruggebogen en dan voel je het niet echt meer iig.
27 mensen vinden dit leuk.
Nog een keer je tandarts bellen en situatie uitleggen, anders aan hun vragen naar welke collega ze je kunnen doorverwijzen.( zal je zien, geld wil hij vast liever zelf verdienen )
Dra-ma-tisch...

Wat een droeve ellende meid
http://orthodontiste.nl/losse-spalk

Heb je je gipsafdrukken nog?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou net een andere ortho gebeld, en die nemen geen nieuwe patiënten aan.

Werken meerdere tandartsen waar ik heen ga, kon er wel bij een andere tandarts terecht maar dat red ik niet ivm mn afspraak bij de kapper.

Dus ja heb de keus leuk haar of een los draadje op de wedding, ga ik toch maar voor leuk haar.

Weer dit is geen grote ramp, maar heb effe een week waarin alles tegen zit en dan is dit gewoon effe kut!
Draadje lijkt mij voor te gaan op de kapper om eerlijk te zijn... Kun je de kapper niet proberen te verzetten naar een ander tijdstip?
Normaal zou het draadje ook voor gaan voor de kapper, maar niet als ik een wedding heb van mn broer.

Ja heb de kapper geprobeerd te verzetten maar dat ging ook niet :(
Wat raar. Ik ben al 20 jaar geen 'klant' meer bij de ortho maar ben in die 20 jaar 2 keer gewoon binnengelopen, heb netjes mijn verhaal gedaan en werd vervolgens geholpen. Zonder kosten ook nog. Dus echt proberen!!!
Komt omdat je daar dan 20 jaar geleden wel klant was?

Ben nog nooit bij een orthodontist geweest. De tandarts die mijn beugel erin heeft gezet is helaas overleden.

Ik snap ook niet waarom ze moeilijk doen, ti's alleen maar een beetje lijm erop. Nou ja gewoon al mn eten snijden en kauwen met mn kiezen dan maar.
Hier een ortho assistente,

Ben je bij de tandarts onder behandeling geweest of bij een orthodontist?

Als je bij de tandarts onder behandeling bent geweest gewoon nog een keer bellen....ze maken maar even een plekje tussendoor.

Er is kans dat het draadje nog verder los gaat en dan ben je morgen nog verder van huis.

Ben je bij een orthodontist geweest dan moeten ze je daar ook helpen.

Weet niet waar je vandaan komt? Je zou zo naar mij mogen bellen, dan help ik je vanmiddag nog!
Je kan in ieder geval een klein stukje kauwgom om het uiteinde van het draadje prutsen, dan prikt het in ieder geval niet zo in je tong. Moet je dan alleen even weghalen voordat je gaat eten.
I would rather shit in my hands and clap
Maliboo, waren ze maar allemaal zoals jou!

Ik werk in Rotterdam dus heb hier in de buurt gebeld.

Ik ben bij een tandarts onder behandeling geweest.

Maar na de ene wilt eerst een algemeen consult en foto's laten maken. En de andere neemt gewoon geen nieuwe patiënten aan.
Ik heb mijn beugel bij de orthodontist laten plaatsen, inmiddels verhuisd naar de andere kant van het land, en ik ben al minstens 2 keer bij mijn huidige tandarts geweest voor het vastplakken / vernieuwen van de spalk. Hierbij waren zeker geen foto's nodig.

Ooit stak de spalk helemaal mijn mond in (ook losgeraakt), ik was toen bij mijn vriend (weer in een andere plaats), in paniek een willekeurige ortho gebeld en die heeft me toen geholpen.
Helaas dan kan ik je inderdaad niet helpen....woon wat verder weg.

Vreemde gang van zaken daar hoor.

Zulke dingen kunnen bij ons eigenlijk altijd wel terecht.

En ookal neemt iemand geen patienten meer aan...(al vind ik dat erg vreemd voor deze tijd waarin we nu leven met de tarieven) Jij bent maar een eenmalige patient.

Vreemd hoor.

Hopelijk kan je het uitzingen tot maandag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven