Duizelig / draaierigheid
zondag 7 augustus 2011 om 13:17
Hoi allemaal,
Ik ben onlangs op vakantie geweest met zo'n cruiseschip. Op de boot heb ik eigenlijk geen last gehad van duizeligheid of wat dan ook. Nu ben ik inmiddels alweer een halve week thuis, maar sinds ik thuis ben, ben ik met periodes erg duizelig en draaierig. Als ik gewoon rustig zit is er weinig aan de hand, maar zodra ik ook maar een beetje bezig ben met iets of als ik loop, dan krijg ik last. Kan dit een gevolg zijn van het varen of is dat nogal ver gezocht? Want zelf vind ik het wel vreemd dat ik het op de boot niet had, maar juist nu ik weer thuis ben...? Weet iemand hoe dit kan of herkent iemand dit?
Ik ben onlangs op vakantie geweest met zo'n cruiseschip. Op de boot heb ik eigenlijk geen last gehad van duizeligheid of wat dan ook. Nu ben ik inmiddels alweer een halve week thuis, maar sinds ik thuis ben, ben ik met periodes erg duizelig en draaierig. Als ik gewoon rustig zit is er weinig aan de hand, maar zodra ik ook maar een beetje bezig ben met iets of als ik loop, dan krijg ik last. Kan dit een gevolg zijn van het varen of is dat nogal ver gezocht? Want zelf vind ik het wel vreemd dat ik het op de boot niet had, maar juist nu ik weer thuis ben...? Weet iemand hoe dit kan of herkent iemand dit?
zondag 7 augustus 2011 om 13:46
zondag 7 augustus 2011 om 14:23
zondag 7 augustus 2011 om 14:35
zondag 7 augustus 2011 om 16:11
Ik ben een keer spontaan omgevallen toen ik van een schip kwam, we hadden toen drie dagen hevige storm, één dag zelfs windkracht 11, gehad op een ferry in de Adriatische zee waardoor het nogal lastig was om je evenwicht te bewaren maar toen ik eenmaal vaste grond onder mijn voeten had ging het mis. Pas de volgende dag had ik er geen last meer van. Manlief had moeite met autorijden, een half uur nadat we van boord waren gegaan zaten we in een hotel, hij vond het niet verantwoord om door te rijden.
verba volant, scripta manent.
zondag 7 augustus 2011 om 19:31
Oh, ok, nou blij om te lezen dat het ik niet iets unieks heb, haha. Ik dacht dat ik weer iets raars had. Vond het zo gek dat ik op de boot niet naar werd ofzo, maar juist nu ik weer thuis ben, maar dat is dus helemaal niet zo gek. En ik heb slechte ogen, dus nu ik dat zo lees over diepte enzo... klinkt niet eens zo raar! Bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat het snel wat minder wordt, en anders ga ik idd maar eens die pilletjes proberen. Nogmaals dank!
Ik hoop dat het snel wat minder wordt, en anders ga ik idd maar eens die pilletjes proberen. Nogmaals dank!