Eczeem in knieholtes
woensdag 21 oktober 2009 om 19:25
Sinds een paar dagen heb ik een soort eczeem in de knieholtes, het jeukt enorm en is erg rood. Ook achter mijn oren is de huid rood en schilferig. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik gebruik geen ander wasmiddel ofzo. Ik heb er vaseline opgesmeerd maar dat helpt eigenlijk alleen maar om de huid te verzachten. Ik vind het nog te vroeg om naar de huisarts te gaan.

woensdag 21 oktober 2009 om 19:56
Kllinkt als smetplekjes. Zorg ervoor dat je goed droogt na het douchen. Ga er geen vette troep als vaseline op smeren.
Maar aan de andere kant, als het begon in je knieholte en je hebt daar lekker zitten krabben en daarna met diezelfde vinger achter je oor gezeten kun je een schimmeltje hebben verplaatst.
Als ik jou was zou ik even de huisarts bellen, die kan het beter beoordelen dan wij achter de pc.
Maar aan de andere kant, als het begon in je knieholte en je hebt daar lekker zitten krabben en daarna met diezelfde vinger achter je oor gezeten kun je een schimmeltje hebben verplaatst.
Als ik jou was zou ik even de huisarts bellen, die kan het beter beoordelen dan wij achter de pc.
woensdag 21 oktober 2009 om 20:15
woensdag 21 oktober 2009 om 20:26