Gezondheid alle pijlers

Een klein vraagje

06-10-2013 10:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Als ik opzoek was naar een antwoord kom ik hier wel eens lezen. Dus besloot ik me aan te melden. Ook wist ik niet zo goed of ik dit bij gezondheid of zwanger moet plaatsen, sorry als ik hier verkeerd zit...

Al 2 jaar slik ik de pil, wel eens vaker getest omdat het niet altijd soepel verliep. Vorige maand voor het laatst, omdat mijn menstruatie wel heel erg lang uit bleef deze keer. Gewoon negatief. Maar nu heeft mijn vraag niet zo zeer daar mee te maken, ik ben alweer twee weken aan de pil. Maar heb nu de symptomen van menstrueren, enorme pijn aan m'n rug, buikpijn, acne, misselijk en hoofdpijn. Iets dat ik normaal in mijn stopwerk gewoon heb. Weet iemand wat dat is? Of hetzelfde meegemaakt?

Nogmaals sorry als ik hier verkeerd zit!
Geen idee eigenlijk maar griep heerst op dit moment dus wees niet verbaasd als je morgen plat ligt. Sterkte.
Kan ook aan het omslaan van het weer liggen, stress op studie of werk of een zwangerschap. Daarbij heerst er een stevige griep in bepaalde delen van het land.

Laat je niet gek maken door jezelf. De test was negatief. Doe voor de zekerheid en je eigen geruststelling nog een test en als die negatief is, laat het dan los.
Wil je stiekem toch zwanger worden? Al eerder getest en nu weer. Bij juist gebruik is de kans op zwangerschap minimaal. Dus de vraag bij zwanger stellen vind ik vreemd. Gebruik je de pil juist ?
Bedankt voor jullie reacties, er heerst inderdaad iets het zal daar wel aan liggen!

@hanzie ik wil zeker nog een paar jaar wachten met zwanger worden, de pil gebruik ik juist maar soms gaat d'r iets mis kan gebeuren moet beter opletten. Vandaar de test.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven