Gezondheid alle pijlers

EMG

26-11-2009 18:31 8 berichten
Heeft iemand van jullie ooit een EMG laten maken? Ik heb binnenkort een afspraak en heb geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Alle reacties Link kopieren
zoek eens op emg en patientenfolder

bv http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80428013236441

http://www.vumc.nl/afdeli ... /101392/EMG-onderzoek.pdf
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik heb er een gehad. Het stroom valt wel mee, althans bij mij. De naalden zijn vervelend, maar niet onoverkomelijk. Het is geen leuk onderzoek, maar wel te doen. Sterkte!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik moet 8 januari. Duurt me veel te lang..

Ik ga omdat ik waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom heb. En jij woezel?
Ik sluit me aan bij Doortje. Ik heb meerdere EMG's gehad. Niet het prettigste onderzoek, maar wel te doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:chocolover schreef op 26 november 2009 @ 19:15:

Ik moet 8 januari. Duurt me veel te lang..

Ik ga omdat ik waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom heb. En jij woezel?Dat weten ze dus niet precies. Ik heb sinds 2 maanden tintelingen in handen en voeten.
En wat was het bij jullie?

Ik heb laatst een emg onderzoek gehad. En maandag krijg ik de uitslag.

Bij mij liep het onderzoek niet helemaal lekker.

Ze hadden van die plakkers (volgens zeggen waren die zo duur hoorde ik), na 10 min. had ik brandwonden/allergische reactie. Branden dat het deed. Ze hebben meteen het oude systeem erbij gehaald, van die nopjes en een pleistertje erop.

In de folder die ik eerder mee kreeg van de neuroloog stond dat het een onderzoek was van 15 minuten. Ik heb er meer dan 1,5 uur gelegen. Ja vele dingen waren erg pijnlijk. Vooral die naalden overal en dat ze die heen en weer gingen bewegen.

Weet niet hoe het bij jullie was maar alles bloedde bij mij, ze vonden het maar apart, maakte ze niet vaak mee. Die eerdere wondjes van die stroomdingen hadden ze nog nooit meegemaakt.

Dagen erna heb ik er trouwens nog last van gehad. Alles deed me nog meer pijn dan ik al had voor ik erheen ging.

Dus ben blij dat ik hopelijk maandag meer te horen krijg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb er een gehad voor een carpaal tunnelsyndroom. Geen geprik met naalden (hoeft niet bij een carpaal tunnelsyndroom vertelden ze mij) en het was in 3 minuten gepiept. Ik vond het geen pijn doen alleen een gek gevoel (hele lichte stroomstootjes), daarna een injectie in mn pols gehad en van mijn klachten af! (Tintelende vingers)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven