enorm opgeblazen buik
vrijdag 16 juli 2010 om 15:45
Ooww het is weer zover. Ik heb eens in de zoveel weken een tijd dat ik enorm last van maagzuur heb en een opgezwollen buik! (en dan heb ik het over een buik met een 'kind' van 6 maanden erin) Vreselijk.
Ik weet alles over diëten en weet ook dat ik niet extreem veel koolhydraten, koolsoorten etc eet. Mijn moeder had dit vroeger ook altijd. Maar het is zó lastig!
Weet iemand een revolutionaire gouden tip??
Ik weet alles over diëten en weet ook dat ik niet extreem veel koolhydraten, koolsoorten etc eet. Mijn moeder had dit vroeger ook altijd. Maar het is zó lastig!
Weet iemand een revolutionaire gouden tip??
vrijdag 16 juli 2010 om 15:59
Tja, een andere tip dan: onderzoeken op welke producten je darmen reageren en die mijden, heb ik helaas niet.
Hier lactose-intolerantie en inderdaad na het eten van iets met iets teveel lactose meteen een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben. Jammer maar helaas. Ik moet trouwens zeggen dat ik persoonlijk de darmkrampen vervelender vind dan de "zwangere buik". Buik is ook niet leuk, maar die doet tenminste geen pijn...
Weet jij welke voedingsmiddelen je darmen slecht kunnen verdragen?
Hier lactose-intolerantie en inderdaad na het eten van iets met iets teveel lactose meteen een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben. Jammer maar helaas. Ik moet trouwens zeggen dat ik persoonlijk de darmkrampen vervelender vind dan de "zwangere buik". Buik is ook niet leuk, maar die doet tenminste geen pijn...
Weet jij welke voedingsmiddelen je darmen slecht kunnen verdragen?
vrijdag 16 juli 2010 om 16:02
Ik dacht eigenlijk dat ik alles wel goed kon verdragen omdat er ook tijden zijn dat het goed gaat. Fruit eet ik weinig, ben voor veel soorten allergisch/overgevoelig, meteen vlekken in mijn gezicht en een dichte keel.
Mmm, misschien moet ik toch meer gaan verdiepen in lactose en dat soort dingen.
ga ook meteen even op mijn zij liggen
Mmm, misschien moet ik toch meer gaan verdiepen in lactose en dat soort dingen.
ga ook meteen even op mijn zij liggen

vrijdag 16 juli 2010 om 16:10
vrijdag 16 juli 2010 om 16:13
Prik? drink ik bijna nooit. Meestal water of Karv. Cev.
paprika lust ik niet. Nee, ik denk meer dat er misschien toch iets is wat ik niet goed verdraag, iets heel normaals wat je altijd eet. moet mezelf maar eens binnenste-buiten keren. Of zo'n site met 'grootmoeders tips' bekijken.
mijn hoofdletters doen het niet altijd. sorry
paprika lust ik niet. Nee, ik denk meer dat er misschien toch iets is wat ik niet goed verdraag, iets heel normaals wat je altijd eet. moet mezelf maar eens binnenste-buiten keren. Of zo'n site met 'grootmoeders tips' bekijken.
mijn hoofdletters doen het niet altijd. sorry