Gezondheid alle pijlers

Ervaring met moederkruid bij hoofdpijn?

29-10-2010 11:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, gisteren hoorde ik van een vriendin dat zij een tijdje moederkruid heeft gebruikt voor haar spanningshoofdpijnen en dat dit haar goed geholpen heeft. Na wat studie op internet schijnt moederkruid ook bij migraine te helpen, maar daarnaast ook bij allerlei andere vrouwelijke kwaaltjes. Ik heb niet vaak last van migraine gelukkig, maar wel van spanningshoofdpijnen. Wie heeft er ervaring met moederkruid bij spanningshoofdpijnen of migraine?
Ik snap niet zo goed waarom je nu een heel onderzoek wilt instellen, de ervaringen van je vriendin zijn goed. Je zou, wat zij jou heeft verteld kunnen vertrouwen en het zelf kunnen proberen, of niet natuurlijk. Zij is een vriendin, wie kan je beter vertrouwen?Haar , of wildvreemden op een forum?
Ik wil niet per se een onderzoek instellen hoor, ik ben alleen benieuwd naar ervaringen. Ik laat de ervaringen niet afhangen van het feit dat ik het zelf ga proberen, maar ik ben wel benieuwd of er iemand is die dit al geprobeerd heeft.
Heb het toevallig gisteren gekocht, bij De Tuinen. Ik heb veel last van migraine en heb eigenlijk nog steeds niks gevonden wat het verlicht (het helemaal laat verdwijnen....daar geloof ik niet meer in ;)). Dus ik kan je nog niet vertellen of het echt helpt, maar ik ga het proberen!
Heb het geprobeert, mij hielp het in elk geval niet.
pepermint_patty wijzigde dit bericht op 29-10-2010 13:42
Reden: vergissing
% gewijzigd
Ok Sammie, ik ben benieuwd.

Pepermint, heb je last van migraine waar het niet bij hielp of van spanningshoofdpijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven