Gezondheid alle pijlers

etos 'zwanger worden' pillen...

06-05-2011 14:24 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Sinds eind november ben ik gestopt met de pil. Mijn man en ik willen graag een kindje, maar wanneer het nog even duurt is dat ook geen probleem, we plannen onze vrijpartijen dan ook niet.

Nu heb ik een erg onregelmatige lange cyclus, de laatste 2 heb ik bij gehouden en waren 50 en 42 dagen. (ik ben tussendoor ook een jaar gestopt en voordat ik ooit aan de pil begon was dit ook zo)

Nu heb ik hier nog etos zwanger worden pillen liggen, van een vriendin gekregen die ze niet meer nodig heeft.

Zou dit kunnen werken om in ieder geval mijn cyclus weer op orde te krijgen? Verder wil ik natuurijk al wel foliumzuur extra gaan slikken, stel dat ik wel zwanger word.

Wat zijn jullie ervaringen?
Gewoon een trukje van de Etos om de tegenwoordig zeer gebruikelijke foliumzuur aan je te verkopen. Zodra je namelijk zwanger bént, ga je natuurlijk meteen over op de 'zwanger zijn' pillen van Etos, want dan 'mogen' die andere ineens niet meer.
T.O,

Als jij je er relaxt onder voelt als je die pillen gaat slikken, moet je dat zeker doen.
http://www.deonlinedrogis ... ract-capsules-p-9322.html

nog even verder gezocht
Heb even niet verder gelezen, maar lilalinda, de ingrediënten van de pillen die jij noemt zijn niet van Eros zwanger worden! Daar zit nl ook agnus castus oid in, wat de cyclus zou regelen. Ik slik ze sinds ik in januari gestopt ben met de pil en heb sindsdien meteen een cyclus waar ik de klok gelijk op kan zetten! Bovendien zit er ook een behoorlijke dosis vit E in, meer dan wat jij zegt, omdat dat ook de vruchtbaarheid pos zou beïnvloeden.

Al moet ik ook toegeven dat ik nog niet zwanger ben, maar ben nu pas in ronde 4.
@kastanjez, dat is door die agnus castus, omdat die de menstruatie op kan wekken, wat je natuurlijk niet wilt als je zwanger bent..

Ohja, als je er keurig 2 per dag slikt, krijg je de goede dosis foliumzuur binnen.
quote:Krullebos83 schreef op 06 mei 2011 @ 14:32:

vriendin van mij is 2 bijna meteen zwanger geworden en vond ze geweldig...

Jaiks, werkt het op die leeftijd al? Dan ben je nog niet eens geslachtsrijp...
quote:Murdoch schreef op 06 mei 2011 @ 15:46:

[...]

(Heb je het eausm-topic al eens ontdekt? Helemaal jouw ding, denk ik! )
quote:Murdoch schreef op 06 mei 2011 @ 15:46:

[...]

quote:AlettaJacobs schreef op 06 mei 2011 @ 15:50:

[...]

(Heb je het eausm-topic al eens ontdekt? Helemaal jouw ding, denk ik! )Waarvoor dank, of juist niet: dit heeft me een groot deel van de dag gekost.
Oh ja, die pillen. Leek me 2 jaar geleden ook een goed plan, want ik hoorde er zoveel goede dingen over. Dat je cyclus er regelmatiger van zou worden enzo.

Nou... voor ¤ 7,50 zo'n doosje gekocht (doe je precies een maand mee), en de eerste maand werkte het prima. Na 30 dagen ongesteld. En de maand erna ook. En daarna niet meer. Mijn cyclus werd alleen maar langer. (Later bleek ik PCOS te hebben en een kindje is er nog steeds niet, maar dat is dan weer een ander verhaal he...)

Mijn ervaring? Alleen maar geldklopperij. Gewoon voor 3 euro gewone foliumzuur kopen en die lekker slikken. (En met 1 zo'n potje kan je veeeeeel langer doen dan die dure Etos dingen) Bewaar je geld lekker om aan leuke dingen uit te geven als je zwanger bent!
Ik snap niet dat dit gebruikt wordt. Een kindje krijgen is een geschenk en geen 'moeten', maar dat wordt het wel met al deze hulpmiddelen. Als je in november bent gestopt met de pil, zou ik dit niet zo maar gebruiken en gewoon de natuurlijk zijn werk laten doen. Ze zal zeker je cyclus niet regelmatiger maken.
quote:Karan schreef op 20 mei 2011 @ 18:44:

Oh ja, die pillen. Leek me 2 jaar geleden ook een goed plan, want ik hoorde er zoveel goede dingen over. Dat je cyclus er regelmatiger van zou worden enzo.

Nou... voor ¤ 7,50 zo'n doosje gekocht (doe je precies een maand mee), en de eerste maand werkte het prima. Na 30 dagen ongesteld. En de maand erna ook. En daarna niet meer. Mijn cyclus werd alleen maar langer. (Later bleek ik PCOS te hebben en een kindje is er nog steeds niet, maar dat is dan weer een ander verhaal he...)

Mijn ervaring? Alleen maar geldklopperij. Gewoon voor 3 euro gewone foliumzuur kopen en die lekker slikken. (En met 1 zo'n potje kan je veeeeeel langer doen dan die dure Etos dingen) Bewaar je geld lekker om aan leuke dingen uit te geven als je zwanger bent!Goed advies naar mijn idee
Trouwens wat ook kan helpen is teunisbloemolie. Maarja als er echt problemen zijn in de cyclus, gaat de pil van de Etos niet helpen. Maar tuurlijk kan je die gewoon gaan slikken, dan hoef je volgens mij ook geen foliumzuur meer te slikken...
ik slik deze pillen ook sinds 12 maart. 1 pil per dag. in mijn vruchtbare periode neem ik extra foliumzuur daarnaast.

of het echt zou werken ik heb geen idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven