Gezondheid alle pijlers

Even een tietvraagje!

18-03-2010 09:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een dag of 2 pijn bovenin mijnn linkerborst als ik slik, en ik vind dat best vervelend Ik kan geen knobbeltjes ofzo ontdekken, dus ik denk niet dat er iets ergs aan de hand is.

Ik vroeg me alleen af, kan ik een spiertje in mn borst verrekt hebben ofzo? Hahah heb er nog nooit van gehoord, maar dat geeft toch een beetje geruststelling, want ik wil niet naar de dokter alleen omdat het een beetje zeer doet!

Bedankt!
Ik heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk, dat je daar een spiertje kunt verrekken.

Als je je echt zorgen maakt of als de pijn nog een paar dagen aanhoudt zou ik gewoon even de huisarts bellen. Die is daarvoor. En is het niks, nou ja, dan ben jij weer gerustgesteld.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Hm vreemd, nog nooit gehad. Waar in je borst? Je zegt bovenin, dus bij je borst spier? Meer richting je oksel.? Zou spiertje kunnen zijn dan. Heb je gekke dingen gedaan?
te hard in een pan spaghetti zitten roeren?

Kan heel goed borstspiertje zijn
in de borst zelf zit geen spier (zoals je vast al weet), maar de borstspier zit er achter.

*slik slik*.. even voelen... als je je halsspieren aanspant dan kan dat doortrekken.. misschien zit daar iets niet lekker?

en als je t niet vertrouwd, huisarts!
Ja het is ehm hier:

Nou heb ik de afgelopen dagen lopen sjouwen met allemaal spul, misschien komt het daardoor?
Geile tieten heb jij, K'bouter!
Hahahah ja he :p

Nouja die spier dus, trekt soms door tot de tepel Nou heb ik buikgriep gehad, een paar keer overgegeven daardoor, en veel gesjouwd met die arm, dus dan is het misschien toch die achterspier
Kan best zijn hoor, dat je iets verrekt hebt. Ik vind het dan alleen wel een beetje raar dat de pijn door trekt tot in je tepel, want in je borsten zelf zitten geen spieren...

Nou ja, paar dagen aankijken en als je er dan nog steeds last van hebt even naar de dokter dus.
Ja, hij staat dan voor maandag op de planning Vriend heeft nog second opinion gedaan op knobbels ofzo, maar die zijn er echt niet (Vond vriend heel niet erg, ff voelen )

Hmm.. ik ben ook van de week ongesteld geworden sinds de MAP, misschien zitten die hormonen nog ff te kloten ofzo..

We zien het Maandag wel hoe ik dan kan slikken
ik denk idd dat t de spier is. Heb ik ook wel eens.

Als met paar dagen nog niet over is zou ik ff naar dokter gaan.
Ohhhhh.... MAP. Kan best zijn ja, dat die hormonen even zitten te donderen. Het is me nogal een stoot hormonen die je binnenkrijgt.

Ik zou zeggen: laat je vriend het zorgvuldig bijhouden, de controles en idd maandag even naar de dokter als je er dan nog steeds last van hebt.
Wat open je toch leuke topics!
Heb ik inderdaad ook gehad. Bij mij was de spier ook aan het trillen. Bij diep ademhalen en slikken deed het pijn. Spier deed dus een beetje vreemd. Warmhouden en een paracetamol erin en dan is het zo weer over.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Och lief hypochondertje van me toch
Tsss... ik heb dat al jaren (zeker een jaar of 6). Komt altijd weer terug. En soms durf ik nog niet eens mijn keel te schrapen (maar dan doet het ook écht zeer ) of diep adem te halen.

Ik heb ook al gekeken of ik er een 'lijn' in kan vinden. Het gebeurt bij mij rondom de menstruatie en tussendoor dan ook nog (als bonus of zo )

Precies op de plek van je foto. Vanaf dat punt naar beneden richting tepel.

Ik heb toevallig een afspraak bij de ha voor over 2 weken.

K'bout, laat je even weten hoe het bij de huisarts is geweest?
Known to cause insanity in laboratory mice
tuurlijk kan dat
Daar heb ik ook wel geregeld last van gehad na intense activiteiten bij de paarden, je hebt daar inderdaad spieren.
Je kunt alles positief bekijken.
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 09:49:

Geile tieten heb jij, K'bouter!
quote:Star schreef op 18 maart 2010 @ 10:39:

Och lief hypochondertje van me toch
quote:Star schreef op 18 maart 2010 @ 10:39:

Och lief hypochondertje van me toch Hihi! Kabouter!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ga weg star!!!! Ik vind jouw STOM!!!!

En ik heb house nog steeds niet langs zien komen.. waar blijft ie nou??

Maar we hebben het wél over mijn tiet he, mijn beste vriendin, mijn Sjimmie! Mijn "gratis-drankjes-regelaar".. dus dat is best belangrijk. Punt!
Meid, stel je niet aan. Je hebt er toch nóg één?

Nou dan.
T was maar een grapje hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven