Gezondheid alle pijlers

Even van me afschrijven, ik ben zo bang.

20-10-2012 15:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele maanden had ik een vreemd plekje op en onder mijn tepel, hier ben ik mee naar de dokter geweest, en hier heb ik een zalfje voor gekregen, de dokter dacht dat het een eczeemplekjes was, dit omdat ik meedere plekken op mijn lichaam heb.

De zalf heeft niet geholpen,de dokter heeft een stukje huid weggeschraapt, dit is naar het lab, en word nu onderzocht,op de ziekte van paget,een zeldzame vorm van borstkanker.

Ik ben zooo bang, functioneer niet meer normaal, denk aan niks anders,

Ik wou het gewoon even van me afschrijven.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Hoe erg, helemaal vergeten om hier even de uitslag te vermelden, het is goddank zijn Paget, en ik heb een verwijzing voor de dermatoloog gekregen.

Behalve de biopt, heb ik ook een mammo gekregen, en dat was een pijnlijke ervaring, maar voor 100% is uitgesloten dat het paget of iets anders kwaadaardig is.

Dank jullie voor het medeleven en lieve woorden, en dank je Very_Cherry dat je me hier even op wees, het is niet netjes om niks meer te laten horen, maar met het goede nieuws, was ik alleen maar een in hoera stemming , en ben ik dit topic zelfs vergeten!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ah, gelukkig! En dank voor de update
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Fijn dat te lezen Diaantje!
Gelukkig maar. Wat een opluchting voor je!
Gelukkig!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven