Gezondheid alle pijlers

Gebruik Stackers

25-05-2014 12:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mij aan het verdiepen in de wereld van de Stackers. Het schijnt dat je deze overal kunt krijgen (smartshops, bol.com, de tuinen).

Wie gebruikt het en waar koop je het? En heeft het ook het gewenste resultaat? Ik wil het gebruiken om af te vallen. In verband met lichamelijke gebreken ben ik niet in staat om het sporten af te vallen.
quote:secr, 3 minuten geleden

Dank je voor de tip. Ga even kijken of ik die uitzending kan terugkijken. Speed beschouw ik als harddrug en zou ik zelf nooit aan beginnen.Nou, dan weet je hoe je stackers moet zien, het is schadelijker dan speed.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jij ook bedankt Meds voor je raad. Tegen beter weten in opende ik dit topic terwijl ik weet dat het slecht is...Zou alleen zo graag een paar kilo eraf willen in korte tijd om hierna op eigen kracht verder af te vallen...
Ik heb de oude ooit gebruikt, ver voordat vastgesteld werd dat ze heel gevaarlijk waren, en die waren super. De eerste dag was niet fijn, maar daarna viel ik enorm af en bleef het er ook jaren vanaf. Ik zou ze nu ook wel weer kunnen gebruiken, maar ondanks mijn positieve ervaringen begin ik er niet meer aan. Het is niet alleen verboden,maar ook gewoon veels te gevaarlijk! Als je hart of aderen wat mankementen vertonen, en dat hoef je zelf niet eens te weten, dan kun je er zo dood bij neervallen.

Als je onderzoek hebt gedaan, dan heb je ook kunnen lezen dat de stackers zonder efidrine helemaal niets uithalen. In reviews zijn er uitzonderingen die wel effect zagen, maar die schrijven er ook vrijwel allemaal bij dat ze daarnaast flink zijn gaan sporten. Als je veel gaat sport, dan kun je ook afvallen "door" smarties! Waarom zou jij jouw geld willen steken in iets wat niet werkt?
L-Carnitine kan je ook bij de Tuinen kopen, of bij Body & Fit op de website.
Maar echt, schrijf en weeg alles wat je in je mond steekt op. Heel verhelderend vaak.
Wil je afvallen dan zal je minder moeten eten. Je komt er niet onderuit. Niets is voor niets.
quote:blommit schreef op zondag 25 mei 2014 13:13 Wil je afvallen dan zal je minder moeten eten. Je komt er niet onderuit. Niets is voor niets.Soms kan het ook zijn dat je juist meer moet eten. Van te weinig eten, kun je ook aankomen, doordat je lichaam in de spaarbrander gaat.
quote:secr schreef op 25 mei 2014 @ 12:31:

Meds, ik eet echt niet veel maar omdat ik niet veel beweeg, val ik niet af, en kom overigens ook niet aan.

Ik kan niet lang hardlopen, ik kan wel fietsen maar niet hard wielrennen. Ook heb ik de sportschool geprobeerd maar door mijn handicap zijn de meeste apparaten niet geschikt voor mij. Zwemmen doe ik wel maar kan alleen de schoolslag; dat schiet natuurlijk ook niet op.Je kan dan toch meer/vaker/langer gaan wandelen/fietsen zwemmen? Kun je door je handicap alleen de schoolslag of heb je nooit leren borstcrawlen. Dat laatste is met 1 privezwemles ook te verhelpen. Bewegen hoeft niet alleen snel en hard te gaan.
Kijk wat je wel kan qua sporten en focus je daarop. Pas je eten aan. Een 'quick fix' is nooit goed.
oh en als je lichamelijk gebreken hebt heb je misschien ook medicijnen. Lijkt me niet zo'n goed plan om dan te experimenteren met 'supplementen'.
Schakel een diëtiste in.

Die kan je de beste tips geven.
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 mei 2014 @ 12:53:

Stackers is een vorm van speed
quote:secr schreef op 25 mei 2014 @ 13:02:

Jij ook bedankt Meds voor je raad. Tegen beter weten in opende ik dit topic terwijl ik weet dat het slecht is...Zou alleen zo graag een paar kilo eraf willen in korte tijd om hierna op eigen kracht verder af te vallen... Snap ik, maar afvallen is gewoon hard werken. Er zijn geen wondermiddelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven