Geirriteerde baarmoedermond?
dinsdag 24 januari 2012 om 13:46
Ik heb vandaag een spiraaltje laten plaatsen en tijdens de eendenbekfase vond de dokter mijn baarmoedermond wat geirriteerd en vroeg ik wel eens last heb bij vrijen. Dat heb ik niet echt, behalve als ik te droog ben.. Maar ze wilde een kweekje maken, door alle spanning en toestanden met die spiraal had ik zoiets van euh, dat hoeft niet hoor want ik heb pas nog een uitstrijkje gehad en er was niks mis.
Dus toen heeft ze het gelaten.
Nu ben ik thuis, tot rust, en kwam dit weer bovenborrelen, dus ik googlen en vind ik notabene baarmoederhalskanker :S Ik zit me nu dus hevige zorgen te maken, de huisarts is nu niet meer telefonisch te bereiken en ik voel me stom dat ik niet doorhad dat het wel eens belangrijk kon zijn wel die kweek af te laten nemen..
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel ongesteld, kan dat ook een geirriteerde baarmoedermond veroorzaken?
Dus toen heeft ze het gelaten.
Nu ben ik thuis, tot rust, en kwam dit weer bovenborrelen, dus ik googlen en vind ik notabene baarmoederhalskanker :S Ik zit me nu dus hevige zorgen te maken, de huisarts is nu niet meer telefonisch te bereiken en ik voel me stom dat ik niet doorhad dat het wel eens belangrijk kon zijn wel die kweek af te laten nemen..
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel ongesteld, kan dat ook een geirriteerde baarmoedermond veroorzaken?