Gek pijnlijk gevoel in onderbeen
vrijdag 9 augustus 2013 om 09:00
Ik werd vanmorgen vroeg wakker met een gek en pijnlijk gevoel in een onderbeen. Het leek een beetje op een combinatie tussen onrustig - ik heb regelmatig last van onrustige benen - en kramp.
Net als bij onrustige benen ging het weg als ik mijn been bewoog. Ook met lopen had ik nergens last van maar zodra ik mijn been weer stil hield kwam het weer terug. Onrustige benen doet bij mij eigenlijk nooit pijn maar dit dus wel. Niet dan het onhoudbaar was ofzo maar het voelde onaangenaam.
Herkent iemand dit?
Net als bij onrustige benen ging het weg als ik mijn been bewoog. Ook met lopen had ik nergens last van maar zodra ik mijn been weer stil hield kwam het weer terug. Onrustige benen doet bij mij eigenlijk nooit pijn maar dit dus wel. Niet dan het onhoudbaar was ofzo maar het voelde onaangenaam.
Herkent iemand dit?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 9 augustus 2013 om 09:05

vrijdag 9 augustus 2013 om 10:02
Ik zou maar naar de dokter gaan. Zo begon het bij mij ook en na 2 weken kwamen ze erachter dat ik trombose had. Qua uiterlijk van mijn been kon je toen nog niet zien dat ik trombose had, maar bleek het dus wel te zijn. 2 bloedproppen in 1 been! Ik heb geluk gehad!
Hoeft zo niet bij jou te zijn, maar hou dit wel in je achterhoofd!
Sterkte.
Hoeft zo niet bij jou te zijn, maar hou dit wel in je achterhoofd!
Sterkte.

vrijdag 9 augustus 2013 om 10:04

vrijdag 9 augustus 2013 om 10:29
Heb wel een week geleden een ruggenprik gehad. Misschien heeft het daar mee te maken.
Nee sport niet en beweeg ook te weinig. Moet ik wel gaan doen. Ben ook te zwaar.
Ik heb nu nergens meer last van maar ga toch maar de huisarts bellen.
Nee sport niet en beweeg ook te weinig. Moet ik wel gaan doen. Ben ook te zwaar.
Ik heb nu nergens meer last van maar ga toch maar de huisarts bellen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.