Goede diëtist omgeving Haarlem?
zondag 24 januari 2010 om 16:55
Hallo,
ik kan op internet weinig ervaringen vinden, vandaar dat ik het hier probeer.
Zijn hier misschien mensen die mij een goede diëtiste in omgeving Haarlem kunnen aanraden? Die sirieus en intensief met mij aan de slag wil gaan, mij stimuleert, leert en helpt.
Het gaat hier niet om afvallen, maar op een goed en gezond eetpatroon. Wat ik zelf maar niet voor elkaar kan krijgen.
Ik ben al eens doorverwezen via de dokter, maar daar klikte het niet. Vandaar dat ik nu opzoek ben naar een ander.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt
groetjes
ik kan op internet weinig ervaringen vinden, vandaar dat ik het hier probeer.
Zijn hier misschien mensen die mij een goede diëtiste in omgeving Haarlem kunnen aanraden? Die sirieus en intensief met mij aan de slag wil gaan, mij stimuleert, leert en helpt.
Het gaat hier niet om afvallen, maar op een goed en gezond eetpatroon. Wat ik zelf maar niet voor elkaar kan krijgen.
Ik ben al eens doorverwezen via de dokter, maar daar klikte het niet. Vandaar dat ik nu opzoek ben naar een ander.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt
groetjes
zondag 24 januari 2010 om 17:05
Sorry geen tip voor een diëtist in de omgeving Haarlem. Maar ik raad je aan om een aantal diëtisten te bellen en gewoon een aantal vragen te stellen over de werkwijze en hun voor te leggen wat jij zoekt. Een huisarts verwijst je niet naar een specifieke diëtist, maar naar een diëtist.
Ikzelf ga ook naar een diëtiste om mijn voedingspatroon aan te passen en heb een tweetal diëtisten in de buurt gebeld en op basis van het telefonische gesprek een afspraak gemaakt.
Ikzelf ga ook naar een diëtiste om mijn voedingspatroon aan te passen en heb een tweetal diëtisten in de buurt gebeld en op basis van het telefonische gesprek een afspraak gemaakt.