Gezondheid alle pijlers

Gordelroos

21-10-2013 09:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Net voor het weekend is bij mij gordelroos vastgesteld. Ik had al een week erge oor- en hoofdpijn en toen kreeg ik hier ineens huiduitslag bij. Ik heb de pech dat de gordelroos in mijn gezicht zit. Ik zie er echt uit als een monster :P

Zijn er meer mensen die dit wel eens gehad hebben? Hoe lang duurde het bij jou??
Ik heb twee keer gordelroos gehad.. ook veel jeuk en hoofdpijn. ik geloof dat ik er een week of twee/drie last van heb gehad. Heb toen wel medicijnen gehad.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb 2 jaar geleden gordelroos gehad. Op mijn ribben naast mijn borst. Wat een pijn! Ongelofelijk veel pijn!

Ik heb er zeker een maand of 2 last van gehad.
Oeh, vervelend zeg.

Nooit gehad.

Wel een goede vriendin van me ooit, duurde toch wel ruim een maand bij haar.

Hopelijk is het bij jou sneller over!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Met pijnstillers is de pijn wel te doen. Maar zodra die zojn uitgewerkt: echt vreselijk!! En het zit op mijn gezicht au....
Ik heb het ooit gehad en toen een slaapkuur gekregen: iedere ochtend en avond een pilletje en twee weken onder zeil geweest.

De gordelroos op zich was flink pijnlijk en ik voel het nog steeds wel eens: alsof je al je poriën voelt samenknijpen.

Heel veel sterkte!!!
Het kan ook meevallen! Ik heb er al met al 2 weken last van gehad. Hoofdpijn, suisende oren en een grote plek rondom navel/zij. Na de eerste week ging het hard beter en moesten alleen de korstjes nog wegtrekken.

Aleve Feminax gaf mij meer verlichting dan gewoon paracetamol of ibuprofen.

Beterschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven