Gezondheid alle pijlers

Griep! Blehh. Wie ook?

04-01-2014 18:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een oud en nieuw-feestje bij vrienden thuis (waarvan er een aantal ziek waren) ben ik ook geveld sinds gisteren.

Op facebook zie ik ook veel 'ziekmeldingen'. Wie ook? Wat zijn je klachten? Hoe breng je je dag door? Is je partner extra lief of niet? Wat doe je om beter te worden?
Ik had in de kerstvakantie een week buikgriep (heel fijn, met kerst dus voornamelijk in bed gelegen) en daarna kreeg ik weer last van mijn chronische bijholteontsteking (en nog). Geen griep dus, maar niet bepaald fit.
Volgend jaar toch maar weer een griepprik..
Jep ik ben ook weer zo'n griep meeloper.

Vanaf oud en nieuw had ik een flinke verkoudheid te pakken.

Dit duurde 2 weekjes.

Maar sinds maandag heb ik serieus de griep. Het begon op me werk met koude rillingen .gedurende de dag werd het steeds erger en uiteindelijk lag ik savonds met 40 graden koorts op bed.

Nu (vrijdag) nog steeds niet in staat om maar iets te doen. Pijn in me keel (slikklAchten) waardoor ik amper kan eten, spierpijn, moe, oorpijn, maar momenteel het ergste is die erge nek en hoofdpijn. Gister lag ik op bed en dacht dat ik dood ging. Pfff wat een afzien, zelf ibuprofren werkte niet.

Vandaag heel rustig aan doen, want wat ik gister avond doormaakte wil ik vanavond niet nog een keer.

Griep pleaseeee rot op!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven