Gezondheid alle pijlers

griep

02-10-2013 18:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help iedereen in mijn omgeving wordt ziek familie,vriendje,een dochter die midden in de nacht alles eronder kotst leuk zo,n klusje bah.

Ik zit hier absoluut niet op te wachten,en wil graag de gouden tip om alle virussen bij mij vandaan te houden.

Ik maak vitaminerijke smoothies op dit moment,maar of dat helpt?
Volgens mij ontkom je er niet aan.

Hier ook na elke toiletgang alles ontsmetten met dettol maar toch zijn de anderen ook ziek geworden.
Stel je niet zo aan, je bent meer met jezelf bezig dan met die zieke mensen om je heen. Egoïstisch.
De beste tip is om alle andere mensen uit je leven te elimineren. Succes!
quote:vogelbekdiertje schreef op 02 oktober 2013 @ 18:37:

Stel je niet zo aan, je bent meer met jezelf bezig dan met die zieke mensen om je heen. Egoïstisch.Wat is daar egoistisch aan,ik ben wel degene die het werk er van heeft in dit gezin,ik mag die kotst opruimen en de wc ontsmetten plus alle andere taken die er bij horen en ook nog daarbij werken,dan is het toch logisch dat ik hier niet op zit te wachten.
Ik ben bang dat je er niet aan ontkomt.

Ik ben ook al aan de beurt geweest en nu vriend en zoon.

Lekker op tijd naar bed en flink wat sinaasappels persen en gezond eten, maar of dat helpt?
Een paar manieren om weinig kans te hebben om ziek te worden:

- geen kinderen hebben

- alleen wonen

- thuis werken

- eten laten bezorgen (wel alles eerst ontsmetten ;)

Ik doe nu alleen aan nr 1 en 3, wordt wel minder vaak ziek dan toen ik vroeger studeerde en elke dag met openbaar vervoer moest.
quote:toydinky schreef op 02 oktober 2013 @ 18:53:

[...]

Wat is daar egoistisch aan,ik ben wel degene die het werk er van heeft in dit gezin,ik mag die kotst opruimen en de wc ontsmetten plus alle andere taken die er bij horen en ook nog daarbij werken,dan is het toch logisch dat ik hier niet op zit te wachten.

Ach gossie, geen griep en je dus verder goed voelen maar jezelf wel zielig vinden omdat je er bent voor de mensen waar je om geeft. Ik heb echt zo een medelijden nu met je!

Je bent moeder. Je kind is ziek. In plaats van je zelf te bedwelmen in zelfmedelijden heb je medelijden met je zieke dochtertje en doe je dat zonder klagen.

Vies? Uiteraard. Leuk? Nee natuurlijk niet. Maar stel je niet zo aan zeg!
quote:saintjeanoniem schreef op 02 oktober 2013 @ 19:22:

[...]

Ach gossie, geen griep en je dus verder goed voelen maar jezelf wel zielig vinden omdat je er bent voor de mensen waar je om geeft. Ik heb echt zo een medelijden nu met je!

Je bent moeder. Je kind is ziek. In plaats van je zelf te bedwelmen in zelfmedelijden heb je medelijden met je zieke dochtertje en doe je dat zonder klagen.

Vies? Uiteraard. Leuk? Nee natuurlijk niet. Maar stel je niet zo aan zeg!

Nou zeg wat een onaardige reactie,ik voel mij helemaal niet zielig en zorg met veel plezier voor iedereen die wat mankeert in mijn omgeving. Je zit zelf toch ook niet te springen om griep te krijgen,nou ik ook niet en dat heeft niks met zelfmedelijden te maken .

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven