Gezondheid alle pijlers

Griep

25-10-2016 16:43 12 berichten
Ik ben vandaag wakker geworden en voel me zo ziek. Gisteren was er nog niks aan de hand. Ergste klacht is de spierpijn, krampen over mijn hele lichaam zelfs stil in bed liggen doet pijn. Daarnaast koud, warm. Koorts en moe. Hoofdpijn. Misselijk drie keer overgegeven. Ben nooit ziek op een verkoudheid na. Is dit nou griep
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als griep, lekker in bed blijven liggen en goed drinken. Beterschap!
Vraag het je huisarts.

Misschien is het vlektyfus.
Jup. Godzijdank weer op de been. Sterkte
Dat is meestal zo hè, dat je je het ene moment nog kiplekker voelt en het volgende moment ziek.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 16:45:

Vraag het je huisarts.

Misschien is het vlektyfus.Ja dat heerst las ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 oktober 2016 @ 18:40:

[...]

Ja dat heerst las ikEn dezelfde symptomen. Ik zou toch even naar de huisarts gaan TO.
Er is een groot verschil tussen griep en verkoudheid en heel veel mensen gebruiken de term griep als ze alleen maar verkouden zijn. Maar de koorts en spierpijn en vermoeidheid wijzen wel op echte griep. Misschien ben je wel de eerste van het nieuwe seizoen. Beterschap!
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Dat klinkt als griep ja. 'Voorwaarde' voor griep is koorts en met al je andere klachten erbij past het helemaal bij de griep. Beterschap!
Yup!

Hier ook gehad. En bereid je maar voor: kans is groot dat er ook nog diarree bij komt.

Het heeft hier ruim een week geduurd voordat ik me weer enigzins normaal voelde.

Beterschap!
het is met grote waarschijnlijkheid een virus. Afhankelijk hoe ziek je bent en hoe snel je herstelt is het de griepvirus of een andere virus.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat nu heerst is geen griep, maar een verkoudheidsvirus. Bijna iedereen in mijn omgeving heeft het gehad. Ik zelf ook, vanaf vorige week woensdag tot afgelopen maandag. Met een dag of 5 voel je je al weer beter. Het is dus geen griep, want met griep ben je zeker 2 weken onder de pannen. Maar de meeste mensen weten het verschil tussen een fikse verkoudheid en een griep niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven