Groene thee, wie heeft er ervaring mee?
vrijdag 5 september 2014 om 17:43
Hallo dames,
Heb onlangs groene thee poeder gekocht van Jacob Hooy. Heb het vanmorgen voor het eerst gemaakt zoals vermeld op het potje. Maar na goed roeren (ook geklopt met een kleine garde) blijft er een soort "residu" op de bodem liggen en dat is niet weg te roeren.
Vroeg me af of het zo hoort. Als ik kijk naar yt-filmpjes, dan blijft er niks bij hun op de bodem van het kopje liggen. Is weliswaar een ander merk, maar toch. Is hetzelfde idee denk ik.
Wie drinkt ook Groene Thee poeder en heeft ook deze ervaring? En drink je dat laatste beetje ook op of gooi je het weg.
Oh ja, product is niet over datum.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Heb onlangs groene thee poeder gekocht van Jacob Hooy. Heb het vanmorgen voor het eerst gemaakt zoals vermeld op het potje. Maar na goed roeren (ook geklopt met een kleine garde) blijft er een soort "residu" op de bodem liggen en dat is niet weg te roeren.
Vroeg me af of het zo hoort. Als ik kijk naar yt-filmpjes, dan blijft er niks bij hun op de bodem van het kopje liggen. Is weliswaar een ander merk, maar toch. Is hetzelfde idee denk ik.
Wie drinkt ook Groene Thee poeder en heeft ook deze ervaring? En drink je dat laatste beetje ook op of gooi je het weg.
Oh ja, product is niet over datum.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
vrijdag 5 september 2014 om 18:22
Zelf zet ik het van blaadjes, maar bij een erg fijne sushibar waar ik wel eens kom zetten ze het van poeder en blijft er ook altijd wat op de bodem liggen. En hoewel ik verder helemaal niet van de poeder of-korreltjesthee ben, ik voor de meeste theezakjes ook mijn fijngevoelige neus ophaal, vind ik die poederthee wel heel erg lekker.
vrijdag 5 september 2014 om 18:25
vrijdag 5 september 2014 om 18:55
Ik vind de bittere nasmaak van groene thee wel erg lekker. Ik dacht laat ik maar iets nieuws proberen, wie weet is die bittere smaak nog beter te proeven. Uiteraard ook omdat het gezond is natuurlijk. Wie wil nou niet een keer iets gezonds drinken/eten? Daarentegen hoef ik niet af te vallen nee.
Ik kijk wel, misschien is het even wennen anders stap ik daarna gewoon weer over naar theezakjes.
Ik kijk wel, misschien is het even wennen anders stap ik daarna gewoon weer over naar theezakjes.