Hansaplast warme voetencreme

dinsdag 22 december 2009 om 13:26
Ik heb ook gauw van die hele koude voeten. Een week of wat geleden heb ik bij de Hema pantoffels gekocht, een vrije variatie op de Uggs, of een hoge versie van de spaanse slof.
Heel lekker warm en zacht.
Wat ook goed helpt is calendula massageolie van Weleda.
Dit verwarmt ook de huid en houdt de warmte ook vast.
Is misschien wel lekkerder als ze net met haar voeten uit een warm badje komt, dus vinden je ouders dat ook weer een heel gedoe.
Bij helpt het ook als ik met mijn voeten van de grond afzit, bv op een voetenbankje, met een warmwaterzak daarop en een plaid om mijn voeten gevouwen is ook heerlijk.
Als mijn voeten koud zijn voel ik me zo ellendig.
Dan voel ik me helemaal versteend.
Heel lekker warm en zacht.
Wat ook goed helpt is calendula massageolie van Weleda.
Dit verwarmt ook de huid en houdt de warmte ook vast.
Is misschien wel lekkerder als ze net met haar voeten uit een warm badje komt, dus vinden je ouders dat ook weer een heel gedoe.
Bij helpt het ook als ik met mijn voeten van de grond afzit, bv op een voetenbankje, met een warmwaterzak daarop en een plaid om mijn voeten gevouwen is ook heerlijk.
Als mijn voeten koud zijn voel ik me zo ellendig.
Dan voel ik me helemaal versteend.
dinsdag 22 december 2009 om 13:27
@HPL: Volgens een recensie in het VK magazine is de Gehwol Warmte-Balsem erg goed (cijfer: 9): voeten en handen werden lekker warm, hij smeert soepel, trekt in zonder kliederig te zijn en is ook nog goed voor een droge huid. De Hansaplast warmevoetencreme kreeg slechts een 3. Kost 7,95, niet overal te krijgen maar wel te bestellen bij de drogist.
dinsdag 22 december 2009 om 13:28
dinsdag 22 december 2009 om 13:29
dinsdag 22 december 2009 om 13:42
Word ik toch gewoon gequote! Nou ja, HPL, mijn bijdrage is al geleverd zie ik. Geen aanrader, die Hansaplast, wat mij betreft.
Wat bij mij ook wel helpt: na het douchen uiercreme op mijn voeten en dan sokken aan. Geen idee hoe het komt, maar ze worden dan minder snel koud. Wel sokken aan dus, vanwege het slipgevaar.
Beterschap voor je moeder!
dinsdag 22 december 2009 om 13:50
maandag 28 december 2009 om 14:15

dinsdag 29 december 2009 om 16:59
Beste allemaal,
Ik zal mij eerst even voorstellen: mijn naam is Thera en ik ben Product Manager van Hansaplast Nederland. Ik zie dat er een discussie is over het product Hansaplast Warme Voeten.
In de afgelopen weken heb ik gemerkt dat er voor het gewenste resultaat soms wat onduidelijkheid is over het gebruik van de crème. Het effect van de crème is namelijk afhankelijk van de manier waarop het gebruikt wordt. Om deze reden leek het mij goed om het onderstaande gebruikersadvies met jullie te delen:
De hoeveelheid crème die wordt aangebracht beïnvloed het effect. Als de warmte ervaring niet sterk genoeg is, dan adviseer ik je om de volgende keer meer crème te gebruiken. Ervaar je de Hansaplast Warme Voeten Crème als té warm, gebruik dan de volgende keer wat minder crème. Ik zou jullie willen adviseren om de eerste keer te starten met een kleine hoeveelheid en dit op te bouwen totdat de crème inderdaad zorgt voor aangenaam warm aanvoelende voeten. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft.
Mocht je nog naar aanleiding van dit advies toch nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze consumentenservice op 0900-20 250 20 (ca. ¤0,10/min).
Met vriendelijke groet,
Thera
Product Manager Hansaplast Nederland
Ik zal mij eerst even voorstellen: mijn naam is Thera en ik ben Product Manager van Hansaplast Nederland. Ik zie dat er een discussie is over het product Hansaplast Warme Voeten.
In de afgelopen weken heb ik gemerkt dat er voor het gewenste resultaat soms wat onduidelijkheid is over het gebruik van de crème. Het effect van de crème is namelijk afhankelijk van de manier waarop het gebruikt wordt. Om deze reden leek het mij goed om het onderstaande gebruikersadvies met jullie te delen:
De hoeveelheid crème die wordt aangebracht beïnvloed het effect. Als de warmte ervaring niet sterk genoeg is, dan adviseer ik je om de volgende keer meer crème te gebruiken. Ervaar je de Hansaplast Warme Voeten Crème als té warm, gebruik dan de volgende keer wat minder crème. Ik zou jullie willen adviseren om de eerste keer te starten met een kleine hoeveelheid en dit op te bouwen totdat de crème inderdaad zorgt voor aangenaam warm aanvoelende voeten. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft.
Mocht je nog naar aanleiding van dit advies toch nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze consumentenservice op 0900-20 250 20 (ca. ¤0,10/min).
Met vriendelijke groet,
Thera
dinsdag 29 december 2009 om 18:01
reclame?
speciaal daarvoor een nick aangemaakt....
quote:TheraHansaplast schreef op 29 december 2009 @ 16:59:
Beste allemaal,
Met vriendelijke groet,
Thera
quote:TheraHansaplast schreef op 29 december 2009 @ 16:59:
Beste allemaal,
Met vriendelijke groet,
Thera
dinsdag 29 december 2009 om 18:53
quote:whopper23 schreef op 29 december 2009 @ 18:01:
reclame?
[...]
Reclame of niet, ik vind het best lief dat ze dit hier meldt.
Desondanks ga ik niet bellen met de vraag waarom de creme helemaal geen effect op mijn voeten heeft. Volgens mij zou er zelfs niks gebeuren als ik de hele tube erop zou smeren. Ik geef het spul morgen aan een collega, mag die het gaan proberen. Misschien dat het bij haar wel wat doet.
reclame?
[...]
Reclame of niet, ik vind het best lief dat ze dit hier meldt.
Desondanks ga ik niet bellen met de vraag waarom de creme helemaal geen effect op mijn voeten heeft. Volgens mij zou er zelfs niks gebeuren als ik de hele tube erop zou smeren. Ik geef het spul morgen aan een collega, mag die het gaan proberen. Misschien dat het bij haar wel wat doet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 30 december 2009 om 09:59
Ik gaf de tube dus net aan een collega en de hele verdere (en geheel vrouwelijke) afdeling kijkt geinteresseerd op. Iedereen wilde graag weten of het echt werkte (dus het klopt dat alle vrouwen altijd koude voeten hebben?). Ik heb maar eerlijk gezegd dat het bij mij niks deed, maar dat ik misschien wel een domme uitzondering ben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.