Gezondheid alle pijlers

hard kloppend hart en opgefoktheid

18-01-2014 16:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee of deze twee dingen met elkaar te maken hebben, maar ik heb het wel redelijk vaak. Wat zou ik ertegen kunnen doen?
Naar de huisarts gaan.
De oorzaak van je boosheid achterhalen, je emoties toelaten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Kan ook aan leeftijd liggen.
Geen bijzonderheden
oosheid, schildklier, van alles. Naar de HA dus.
Herstel: bij deze TO gaat het niet over leeftijd.
Geen bijzonderheden
@mrs SW. Of je schildklierwaarde laten controleren, dat lijkt me een betere eerste stap.
Te veel koffie, red bull, party drugs. Of gewoon stress en hyperventilatie. Of een probleem met je hormonen (overgang, schildklier, etc)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Yoga
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je had hier al een topic over, wat is er toen uitgekomen dan?

Schildklier
magnesiumtekort?
Oh en deze:

Oxazepam- wanneer verslaafd?
Collega van mij heeft dit wanneer haar schildklier niet goed werkt. HA bezoekje dus
En deze:

Soort afasie
En al je andere topics over je psyche en je gezondheid.

Heb je daar nu inmiddels serieus hulp voor?
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2014 @ 17:03:

En deze:

Soort afasie

Ehm ik zie niet hoe deze dingen met elkaar van doen hebben. Over de oxazepam heb ik met mijn HA gesproken, die zegt dat er niks aan de hand is. 'Soort afasie' heb ik al lang niet meer gehad.

Overigens gisteren gehoord dat er niks mis is met mijn schildklier.
Heb je het met je huisarts gehad over psychosomatische klachten? Dat lijkt me geen slecht plan.

En praat erover met je behandelaar van de GGZ.
quote:hannahmaria schreef op 18 januari 2014 @ 17:06:

[...]

Ehm ik zie niet hoe deze dingen met elkaar van doen hebben. Over de oxazepam heb ik met mijn HA gesproken, die zegt dat er niks aan de hand is. 'Soort afasie' heb ik al lang niet meer gehad.

Overigens gisteren gehoord dat er niks mis is met mijn schildklier.

Dat je voortdurend topics opent over vage psychische en gezondheidsklachten. Maak een lijstje, ga naar je ha en leg het voor.

Wij kunnen hier niet zien wat jij allemaal wel of niet mankeert.

Handig om dan ook even in je OP te schrijven dat het dus niet je schildklier kan zijn.

Ben je al onder behandeling bij de psycholoog? Je komt nogal hypochondrisch over, dus zou goed voor je zijn
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2014 @ 17:08:

[...]

Dat je voortdurend topics opent over vage psychische en gezondheidsklachten. Maak een lijstje, ga naar je ha en leg het voor.

Wij kunnen hier niet zien wat jij allemaal wel of niet mankeert.

Handig om dan ook even in je OP te schrijven dat het dus niet je schildklier kan zijn.

Ben je al onder behandeling bij de psycholoog? Je komt nogal hypochondrisch over, dus zou goed voor je zijn Binnenkort -hoop ik-
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als het niet meer klopt.
Ja en?
Stress omdat je je zo druk maakt om je gezondheid?
Ga naar yoga. Leer ontspannen. Laat je eens masseren. Zucht eens 10 keer heel diep met je ogen dicht.
Heb je stress? Of staat er iets te gebeuren waar je geen controle over hebt? Irriteer je je aan sommige zaken?
Trots!
quote:modepop- schreef op 18 januari 2014 @ 20:10:

Heb je stress? Of staat er iets te gebeuren waar je geen controle over hebt? Irriteer je je aan sommige zaken?Ik heb inderdaad binnenkort toetsen en het gaat de laatste tijd psychisch niet lekker met me.
De onderwerpen van je topics zijn anders in mijn ogen wel juist aan elkaar te linken..Ik zeg HA met een lijstje met klachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven