Hartkloppingen
woensdag 18 april 2018 om 06:38
Sinds januari zit ik thuis onder de noemer overspannen.
Vorig jaar heb ik veel last gehad van hartkloppingen, opgejaagd gevoel. Ik ben onderzocht en er is niets gevonden.
Inmiddels blijf ik hartkloppingen houden en het voelt zo eng. Je wordt er zo zweverig van om het zo maar uit te drukken.
Maar goed er is dus niks mis. Toch haal ik me de naaste scenario's in mijn hoofd.
Ik probeer me echt te concentreren op een buikademhaling.
Iemand nog tips? Ik vind dit zo'n angstig iets.
Vorig jaar heb ik veel last gehad van hartkloppingen, opgejaagd gevoel. Ik ben onderzocht en er is niets gevonden.
Inmiddels blijf ik hartkloppingen houden en het voelt zo eng. Je wordt er zo zweverig van om het zo maar uit te drukken.
Maar goed er is dus niks mis. Toch haal ik me de naaste scenario's in mijn hoofd.
Ik probeer me echt te concentreren op een buikademhaling.
Iemand nog tips? Ik vind dit zo'n angstig iets.
woensdag 18 april 2018 om 09:44
Ik heb sinds een aantal jaren ook regelmatig last van hartkloppingen, en heb net als jij moeite met ontspannen. Voor mijn gevoel ben ik dan ontspannen maar mijn nek en schouderspieren vertellen me anders..Ik kan het gewoon niet op een of andere manier. In mijn geval schijnt het door hormoonschommelingen te komen.
Erg vervelend allemaal, ik zorg dat ik bezig blijf, dan let ik er niet zo op. Maar als ik op bed lig is het echt irritant. Sterkte!
Erg vervelend allemaal, ik zorg dat ik bezig blijf, dan let ik er niet zo op. Maar als ik op bed lig is het echt irritant. Sterkte!