Gezondheid alle pijlers

hartoperatie , ervaringen?

03-11-2009 12:24 555 berichten
Hallo allemaal,

Na een periode van veel (pijn)klachten en ziekenhuisopnames is er vandaag duidelijk geworden dat mijn moeder een bypassoperatie en een hartklepvervanging moet ondergaan.

Ik ben best geschrokken van dit bericht en ben daarom opzoek naar mensen die dit ook in hun omgeving hebben meegemaakt. Mijn moeder is bijna 80, longpatiente en heeft suikerziekte en ik ben erg bang dat ze de hele ingreep niet overleefd. Mijn moeder is zelf ook best geschrokken van dit bericht terwijl ze normaal hartstikke positief, optimistisch en sterk is.

Ik ben alleen , dwz geen broers/zussen en andere familie (wel vrienden) en ervaar de zorg en dit hele traject (moeder ligt al paar weken in het ziekenhuis) ontzettend zwaar. Ik zoek dus ook een beetje steun hier , naast wellicht verhalen van mensen die dit ook van nabij hebben meegemaakt.

Alvast enorm bedankt!

(heb later deze week gesprek met arts, dan wordt wellicht ook meer duidelijk)
Ik heb even een andere topic aangemaakt. Word zo verdrietig als ik deze topictitel lees. Hopelijk schrijven jullie daar nog eens mee. Ik heb zo veel aan jullie allemaal gehad en daar ben ik jullie zo dankbaar voor, niet te beschrijven wat een steun van mensen die je niet eens kent. Ontzettend bedankt voor alles wat jullie hier hebben gepost!
Alle reacties Link kopieren
Tjilla, onder welk kopje heb je een nieuw topic aangemaakt, ik kan je niet vinden.
Gemini6

Tjilla heeft nu een topic bij overig, met de titel:

"Ik ben mijn mama kwijt"
Oke, bedank Dark. Is het het enige kopje waar ik niet onder heb gekeken.
I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven