HATSJOE!
donderdag 19 november 2009 om 19:43
Sinds ongeveer een dik jaar moet ik elke dag wel een paar keer niezen. Ik ben daarbij niet verkouden, alhoewel ik sinds ditzelfde jaar steeds vaker verkouden ben. (ong 1 x per 2 maanden). Ik voel me verder prima, krijg genoeg voedingsstoffen binnen en eet voldoende vitamientjes.
Ik heb vorig jaar in een subtropisch klimaat gewoond voor een jaar, en sindsdien heb ik dit, maar geloof niet echt dat het er iets mee te maken heeft.
Vind het zelf een beetje suf om voor zoiets naar de huisarts te gaan.
Ik heb vorig jaar in een subtropisch klimaat gewoond voor een jaar, en sindsdien heb ik dit, maar geloof niet echt dat het er iets mee te maken heeft.
Vind het zelf een beetje suf om voor zoiets naar de huisarts te gaan.
donderdag 19 november 2009 om 23:24
donderdag 19 november 2009 om 23:59
vrijdag 20 november 2009 om 00:09
Oh, oke Vlin7, dat is niet zo handig nee, in de auto.
Maar ik zou zelf bv geen prikkenkuur willen volgen om van mijn niesbuien af te komen. Tenzij het veroorzaakt wordt door verkeerde medicijnen, dan kan ik me voorstellen dat het zinvol is om het te laten checken. Zover had ik dan weer niet doorgedacht
Maar ik zou zelf bv geen prikkenkuur willen volgen om van mijn niesbuien af te komen. Tenzij het veroorzaakt wordt door verkeerde medicijnen, dan kan ik me voorstellen dat het zinvol is om het te laten checken. Zover had ik dan weer niet doorgedacht
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 20 november 2009 om 10:07
Ja, deffinitly een allergie. Ik heb het ook. Werk momenteel op een atelier (veel stof en stofjes) en nies me een ongeluk bij bepaalde werkzaamheden. Ik heb sowieso gevoelige slijmvliezen, dus ik weet waar het door komt.
Kan geen kwaad om even langs de huisarts te gaan. Of om telefonisch contact met de assistent te hebben om je te laten adviseren.
Succes!
Kan geen kwaad om even langs de huisarts te gaan. Of om telefonisch contact met de assistent te hebben om je te laten adviseren.
Succes!