Gezondheid alle pijlers

Hebben jullie dat ook?

19-02-2011 16:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Even verplaatst van contact naar gezondheid)

Hoi allemaal!

Even een vraagje, ik voelde een paar dagen geleden een soort van hard weefsel in mijn onderbuik (net boven waar je schaamhaar begint). Beetje als een soort van harde schijf van zo'n 10 cm breed en 5 cm hoog. Ik vond het toen wel een beetje raar aanvoelen maar vergat het al vrij snel weer. Vanochtend dacht ik weer aan en liet mijn vriend ook voelen en die keek me nogal raar aan. Hij voelde dit niet bij hem zelf en wil nu dat ik naar de dokter ga. Ik ga dan denk ik maar even naar de dokter maar heb geen zin om daar voor niets te komen. Misschien herkennen jullie het wel? Is het daar bij jullie gewoon zacht als je daar drukt of voel je ook iets hards? (Ben nog nooit daar geopereerd ofzo of zwanger geweest)

Thanks!!
Ongeacht wat je hier hoort, toch maar even naar de arts. Dat voorop.

Kan het darminhoud zijn?
Ja, ga wel naar de huisarts. Vind het alleen zo vervelend om daar met elk 'klein' probleempje aan te komen.

Darminhoud lijkt me niet. Geen problemen mee. Het zit echt precies in het gebied boven mijn schaamhaar en dus eigenlijk nog net in het buikgebied. Voelt ook niet helemaal egaal aan, lijkt wat bobbelig.
Ik heb even voor je gevoeld (dat klinkt heel fout) maar voel niet zoiets.

Het is vast iets onschuldigs, maar goed dat je gaat.
Als je zwanger bent voelt je baarmoeder zo aan, ongeveer 4e maand, dus zeer zeker naar de dokter.
Heb je hele sterke buikspieren of wat slappere buikspieren? Zit het daar onder of er bovenop? Kunnen het je spieren zijn?
Ow dat is waar toetyfroety

Je zou een test kunnen halen. Dan hoef je niet te wachten. Die kleurt wel alle kleuren als je dan al zo ver bent
Oh, dankje voor het meedenken, en meevoelen

en wat betreft zwanger zijn: ben aan de pil en wel netjes gemenstrueerd, al zegt dat ook niet altijd alles natuurlijk!

En heb geen sterke buikspieren. Sport nauwelijks.

Ik ga gewoon ff naar de huisarts vrijdag, beter keer te veel dan niet. Laatste keer is ook alweer 2 jaar geleden...
quote:toetyfroety schreef op 19 februari 2011 @ 16:28:

Als je zwanger bent voelt je baarmoeder zo aan, ongeveer 4e maand, dus zeer zeker naar de dokter.ja ik voel het ook, maar dat is het hoofdje van de beeb
Dat lijkt me wijs. Beter dan allemaal speculaties op het forum.

Laat even weten of wij over 5 maanden beschuit met muisjes virtueel mogen komen eten
quote:vivaeef schreef op 19 februari 2011 @ 16:18:

Ja, ga wel naar de huisarts. Vind het alleen zo vervelend om daar met elk 'klein' probleempje aan te komen.

quote:vivaeef schreef op 19 februari 2011 @ 16:31:

Ik ga gewoon ff naar de huisarts vrijdag, beter keer te veel dan niet. Laatste keer is ook alweer 2 jaar geleden...Zo te horen ga je niet voor elk wissewasje naar de dokter, als het al twee jaar geleden is! De beste man/vrouw weet niet eens meer wie je bent! Maandag naar de dokter dus, succes!
Hahaha, laat ik weten!! :-)

Thanks voor je hulp!
Is het niet je schaambeen?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:toetyfroety schreef op 19 februari 2011 @ 16:28:

Als je zwanger bent voelt je baarmoeder zo aan, ongeveer 4e maand, dus zeer zeker naar de dokter.Maar na 16 weken wordt dat hormoon geloof ik niet meer aangemaakt.. Dus een test zou dan weer negatief kunnen zijn succes dus
quote:pepexx schreef op 19 februari 2011 @ 17:05:

Is het niet je schaambeen?Wou ik ook zeggen. Wel even naar de huisarts gaan natuurlijk, maar de plek die je beschrijft en de grootte klinkt gewoon als je schaambeen. Is het ook gevoelig?
Zo voelde mijn buik rond de 4e maand van mijn zwangerschap. Dus idd, ik zou ook even testen.
Kun je het bewegen of zit het vast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven