Gezondheid alle pijlers

Heel erg gekwetst

26-10-2013 23:58 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Op mijn vorige topic kreeg ik best wel veel reacties

Maar ik voelde me heel erg gekwetst toen ik ze allemaal las

Ik weet dat ik me soms aanstel

Maar jullie maakten het me nog moeilijker

Ik dacht dat dit goed voor me zou zijn

Om dingen te kunnen vertellen

Maar het maakt het juist nog erger.
Kind, ga lekker slapen het is al laat
Ga anders langs bij je huisarts! Kan hij je de antwoorden geven. Hoef je het dus niet meer hier te plaatsen en hoef je je ook niet meer te gaan irriteren aan de antwoorden. Probleem opgelost!
Jullie begrijpen me toch niet
quote:lama23 schreef op zondag 27 oktober 2013 00:12 Ik weet niet hoor maar dat is al gezegtIk lees geen dubbele topics. Dus vertel?
Ik denk dat je gewoon heel erg jong bent en je snel zorgen kan maken. Heb je dit altijd al gehad?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2013 00:41
Reden: schelden
% gewijzigd
quote:lama23 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:14:

En ik zei toch laat maar

Als jullie gaan zeggen dat ik gek ben en dat ik zogenaamden angsten heb

Dat heb ik al gehoordWie heeft jou gezegd dat jij gek bent?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:ranny1989 schreef op zondag 27 oktober 2013 00:10 Ik een fles, proost!Ha! Proost!
Nou lekker ben jij, ik reageer op jou topic, leef met je mee, vraag hoe het nu met je kwalen is en je reageert daar helemaal niet op!

Ik voel mij nu pas zwaar gekwetst!
quote:lama23 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:14:

Jullie begrijpen me toch nietMaar zeg een eerlijk, begrijp jij het wel? Ik kan me indenken dat je te laat naar bed gaat en dan gaat piekeren i.p.v. slapen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou zeg....

Heb je ook zjiel de laa toeret?
Lama23, we gaan hier niet schelden. Je leven zal een stuk leuker zijn wanneer je je meldt bij je huisarts. Geloof dat nu maar van die meer levenservaring hebbende medemens.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lama23 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:15:

[schelden niet toegestaan]

Nah kom op.

Niet schelden, ik tracht je nog te helpen.
quote:lama23 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:15:

[schelden niet toegestaan]

Sláinte!

[Edit: Nope, andere muts]
Moet ik nou toch dat andere topic gaan lezen om te weten hoe het is afgelopen met haar arm?
Welkom bij De Kindertelefoon

www.kindertelefoon.nl/

Voor kinderen met problemen of 'gewoon gezellig met iemand willen praten'.

Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?
Hahahaha ik zeg met enige regelmaat dat er soms vervelende mensen zitten op viva die aanstoot hebben aan elk topic. Het wordt me niet in dank afgenomen, maar blij te lezen dat de dames niet alleen op mij de pik hebben lama23
No love without lost
quote:Ikje86 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:21:

Welkom bij De Kindertelefoon

www.kindertelefoon.nl/

Voor kinderen met problemen of 'gewoon gezellig met iemand willen praten'.

Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig
No love without lost
Ik denk dat je het Calimero syndroom hebt , echt het gaat over.
Arme zielige TO.

Misschien helpt dit je wat:

http://www.youtube.com/watch?v=VNWmzwHCIRE
TO; het valt me wel op, dat je op de mensen die iets serieus vragen of zeggen, niet ingaat..

Ook een beetje jammer toch..als je alles zo negatief ziet..zou je miss eens hulp moeten zoeken..
Life is good!
quote:vrouw2punt0 schreef op 27 oktober 2013 @ 01:36:

[...]

Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig Ik lees een oprechte post met advies en vraag. Ben jij daarover echt op je tenen getrapt? Dan zijn ze waarschijnlijk te lang voor dit forum ja. Ongelofelijk.
Je dokter wilde je toch doorsturen naar een psycholoog? Waarom ben je daar nog niet geweest dan? Of wil je niet van je probleem af?
Jeetje moest echt even hard lachen en dat terwijl ik net wakker ben! Dank!
Meid, je hebt de afgelopen maanden al een 'hartaanval', half blind oog, rammelend hoofd en een ploppende arm gehad. Nu ik er nog eens over nadenk zou die keer dat er wat 'los zat in je hoofd' weleens echt waar kunnen zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven