Gezondheid alle pijlers

Help! Geen menstruatie en niet zwanger!

24-02-2014 21:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Je geeft nog steeds 1 keer bv? Ik denk dat je daarom nog geen goede cyclus hebt.
Na mijn eerste zwangerschap duurde het ook lang voor ik weer normaal een cyclus had. En ik gaf geen borstvoeding.

Vooral wat je verteld over die pijn herken ik wel, dat was over de vloer kruipen, kon niet staan duurde erg lang verschrikkelijk. Mijn arts dacht dat mijn baarmoeder weer in de juiste stand terugkeerde (ja, na bijna een jaar). Geen idee of dat zo was maar veel problemen later gehad, miskramen, vroeggeboorten en zeven jaren na de eerste een gezonde dochter.

Laat je gewoon doorsturen.
Ik gaf volledig borstvoeding en werd drie weken na de bevalling gewoon weer ongesteld.( dikke pech :-) ) Dus volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken.
Don't worry be happy
quote:jojojanneke schreef op 24 februari 2014 @ 23:15:

Ik gaf volledig borstvoeding en werd drie weken na de bevalling gewoon weer ongesteld.( dikke pech :-) ) Dus volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken.Toch wel, het kan zijn dat je gewoon ongesteld wordt, als je borstvoeding geeft. Maar het komt ook voor, misschien wel vaker, dat je geen cyclus hebt.
Was het niet gewoon je eisprong een week geleden? Ik heb sinds mijn laatste zwangerschap ineens dat ik m'n eisprong voel en wist niet wat me overkwam de eerste keer. Heftige pijn maar gelukkig maar 20min ofzo.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Hoi to, ik had het zelfde vorige week 4 negatieve testen 7 dagen overtijd, vandaag weer getest en jawel.. Zwanger, wss te vroeg getest !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven