Help! Geen menstruatie en niet zwanger!

maandag 24 februari 2014 om 22:47
Na mijn eerste zwangerschap duurde het ook lang voor ik weer normaal een cyclus had. En ik gaf geen borstvoeding.
Vooral wat je verteld over die pijn herken ik wel, dat was over de vloer kruipen, kon niet staan duurde erg lang verschrikkelijk. Mijn arts dacht dat mijn baarmoeder weer in de juiste stand terugkeerde (ja, na bijna een jaar). Geen idee of dat zo was maar veel problemen later gehad, miskramen, vroeggeboorten en zeven jaren na de eerste een gezonde dochter.
Laat je gewoon doorsturen.
Vooral wat je verteld over die pijn herken ik wel, dat was over de vloer kruipen, kon niet staan duurde erg lang verschrikkelijk. Mijn arts dacht dat mijn baarmoeder weer in de juiste stand terugkeerde (ja, na bijna een jaar). Geen idee of dat zo was maar veel problemen later gehad, miskramen, vroeggeboorten en zeven jaren na de eerste een gezonde dochter.
Laat je gewoon doorsturen.

maandag 24 februari 2014 om 23:28
quote:jojojanneke schreef op 24 februari 2014 @ 23:15:
Ik gaf volledig borstvoeding en werd drie weken na de bevalling gewoon weer ongesteld.( dikke pech
) Dus volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken.Toch wel, het kan zijn dat je gewoon ongesteld wordt, als je borstvoeding geeft. Maar het komt ook voor, misschien wel vaker, dat je geen cyclus hebt.
Ik gaf volledig borstvoeding en werd drie weken na de bevalling gewoon weer ongesteld.( dikke pech

maandag 24 februari 2014 om 23:32