Gezondheid alle pijlers

HELP! Gewoon minder bloedverlies of toch zwanger?

28-10-2013 20:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een beetje hulp nodig, want ik weet het zelf niet meer.

Vorige maand was ik wel 'ongesteld', maar ook toen was het minimaal. Terwijl ik anders veel meer bloed. Deze week is het weer precies hetzelfde. Beetje/weinig bloed, maar wel buikpijn.

Ik ben al 4 jaar aan de pil en ik ben nu 20 jaar. Tuurlijk, ook ik ben er wel eens eentje vergeten, maar altijd binnen 12 uren ingenomen of gestopt met de strip. Ook ben ik de afgelopen tijd niet misselijk geweest, moest overgeven of aan de diarree.

Ik heb wel een hele lieve vriend waarmee ik dan ook graag het bed mee deel!:D We gebruiken geen condoom.

Zou ik zwanger kunnen zijn of stel ik me aan? Doordat ik voor de 2de x al minder bloed begin ik het toch wel een beetje spannend te vinden.

Groetjes I.
HEb je al getest? Bij de Action koop je twee tests voor 1.49 en bij het Kruidvat twee tests voor 5 euro nog wat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Trouwens, stoppen met een strip voordat je 21 pillen hebt geslikt is niet goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tja... de beste manier om die vraag beantwoord te krijgen is door te testen. Het kan zijn dat je minder bloedverlies hebt bij gebruik van de pil, maar dat is volgens mij pas na jaren van gebruik.

Zelf weet je het antwoord wel.. dat weet elke vrouw. De pil is nooit 100% betrouwbaar. Dus testen.
quote:Fame, 2 minuten geleden

Trouwens, stoppen met een strip voordat je 21 pillen hebt geslikt is niet goed.

14. Met de eenfase pil. In de derde week mag je kiezen: stoppen of doorgaan.
Ff een testje doen.
Ik doe niet aan voorspellingen maar toen ik de pil slikte vloeide ik steeds minder. Het begin ook steeds later na de laatste pil van de strip
Je bent zelf een theepot
Ik heb nog niet getest, anders had ik het natuurlijk hier ook niet geplaatst.
Kan het ook komen door stress? Ik heb de afgelopen 3 maanden best wel wat stress, erg onzeker over mezelf en omgeving. Nieuwe opleiding begonnen waarvan ik nog niet weet of het echt iets voor mij is. Twijfels of ik wel of niet op mijzelf moet gaan wonen.
Je kan het best op stress gooien maar een test is heel wat gemakkelijker dan overeen maand of acht een kind er uit poepen denk ik zo.
Stress maakt bij mij wel dat de menstruatie veel minder hevig is.

Maar doe een test dan weet je het.
Test gedaan en negatieve uitslag! Gelukkig maar!:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven