Help! Hoe krijg je de ladycup eruit??! D-:
zondag 3 februari 2013 om 21:25
Leuk onderwerp voor de zondagavond dacht ik zo
Tijdje geleden heb ik de Ladycup besteld, waar iedereen razend enthousiast over is. Geen gedoe meer met pluizige tampons en een stuk gezonder voor je lichaam. Dacht ik.
Dat ding inbrengen is nog tot daar aan toe. Na 3 pogingen lukte het om hem goed te krijgen. Ik kreeg al in de gaten dat dat ding zich helemaal vast zuigt en er niet meer uit komt. Zorg voor later, dacht ik toen.
Maar nu is het inmiddels 10 uur later en hij MOET eruit!!! Ik kan er een vinger naast krijgen, ik krijg hem zowaar zover dat het steeltje er bijna buiten steekt (met heel veel persen, hurkzit), maar zodra ik eraan probeer te trekken doet het pijn en lijkt hij vergroeid met mijn lichaam. Hij is ook veel te glibberig om goed vast te houden. Het begin van het ronde deel zit ook nét iets te ver naar binnen om met beide vingers vast te pakken, ik heb mijn pols net half ontwricht maar het lukt gewoon niet!
Wie heeft de magische truc om hem eruit te krijgen?

Tijdje geleden heb ik de Ladycup besteld, waar iedereen razend enthousiast over is. Geen gedoe meer met pluizige tampons en een stuk gezonder voor je lichaam. Dacht ik.
Dat ding inbrengen is nog tot daar aan toe. Na 3 pogingen lukte het om hem goed te krijgen. Ik kreeg al in de gaten dat dat ding zich helemaal vast zuigt en er niet meer uit komt. Zorg voor later, dacht ik toen.
Maar nu is het inmiddels 10 uur later en hij MOET eruit!!! Ik kan er een vinger naast krijgen, ik krijg hem zowaar zover dat het steeltje er bijna buiten steekt (met heel veel persen, hurkzit), maar zodra ik eraan probeer te trekken doet het pijn en lijkt hij vergroeid met mijn lichaam. Hij is ook veel te glibberig om goed vast te houden. Het begin van het ronde deel zit ook nét iets te ver naar binnen om met beide vingers vast te pakken, ik heb mijn pols net half ontwricht maar het lukt gewoon niet!
Wie heeft de magische truc om hem eruit te krijgen?
zondag 3 februari 2013 om 21:36

zondag 3 februari 2013 om 21:39

zondag 3 februari 2013 om 21:49
Ik heb de tip van anna net weer geprobeerd, 5 min. in hurkzit gezeten en ik krijg mijn vinger één keer in de buurt van de rand. Het enige wat ik kon doen is er met een vinger een deukje in duwen maar de bovenkant zuigt zich echt vast.. Hem aan het stokje eruit proberen te trekken lukt ook niet, ik krijg er geen grip op..
(gvd wat is het forum weer vreselijk irritant met die storingen en werkzaamheden, net als je het nodig hebt!!)
(gvd wat is het forum weer vreselijk irritant met die storingen en werkzaamheden, net als je het nodig hebt!!)

zondag 3 februari 2013 om 21:50
Ik doe het boven het toilet, waarbij ik iets overend komt, een soort hurkzit. Soms voel je hem dat al iets zakken. Daarna ga ik met 1 vinger naar binnen en probeer de bovenste rand wat in te drukken. Hij is vacuum gezogen, zodra er wat lucht tussen komt, kan je hem aan het steeltje aantrekken. Probeer nog maar eens.

zondag 3 februari 2013 om 21:53
Ik ben inmiddels op de hoogte...
Op de site van Ladycup stond een tip over de spieren in je vagina aan te spannen of te ontspannen om het ding er uit te krijgen.
Het lijkt me super ideaal, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. (nee, ik heb niet onder een steen geleefd).
Maar nu ik dit verhaal en die van NJ lees... Ik denk niet dat ik hem snel zal bestellen!
Elmo, ik hoop dat je dat ding er snel uit krijgt!
Op de site van Ladycup stond een tip over de spieren in je vagina aan te spannen of te ontspannen om het ding er uit te krijgen.
Het lijkt me super ideaal, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. (nee, ik heb niet onder een steen geleefd).
Maar nu ik dit verhaal en die van NJ lees... Ik denk niet dat ik hem snel zal bestellen!
Elmo, ik hoop dat je dat ding er snel uit krijgt!
zondag 3 februari 2013 om 21:55

zondag 3 februari 2013 om 21:57
Glijmiddel op mijn vinger heb ik gedaan, dat gaat idd makkelijker. Ik zit in hurkzit, vlak boven de grond. Vinger krijg ik bijna bij de bovenkant maar dat kantelen/wrikken is een beetje pijnlijk. Haaknaald ga ik niet proberen, brr!! Wattenstaafje zou een idee kunnen zijn! Ik wacht eerst even met de volgende poging, het voelt nu helemaal geïrriteerd dus ik moet eerst ff wat ontspannen.. Ik hou jullie op de hoogte, mits het forum meewerkt!