Help! Vaginale schimmel
donderdag 15 maart 2018 om 14:21
Hoi!
Ik heb voor de 2de keer een vaginale schimmel. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb 3 vaginale capsules gekregen. Ik vroeg aan mijn huisarts of het besmettelijks was, en zij zei van niet.
Maar op internet lees ik wel overal dat het besmettelijk is dus ik wil ook graag iets voor mijn vriend kopen, ookal heeft hij nergens last van. Gewoon voor de zekerheid.
Ik lees nu heel veel gewoon Daktarin creme kopen bij de kruidvat voor mijn vriend. Dit ben ik nu ook van plan, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang moet mijn vriend dit smeren? En alleen smeren op de eikel of op de hele penis?
Wie heeft tips?
Ik heb voor de 2de keer een vaginale schimmel. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb 3 vaginale capsules gekregen. Ik vroeg aan mijn huisarts of het besmettelijks was, en zij zei van niet.
Maar op internet lees ik wel overal dat het besmettelijk is dus ik wil ook graag iets voor mijn vriend kopen, ookal heeft hij nergens last van. Gewoon voor de zekerheid.
Ik lees nu heel veel gewoon Daktarin creme kopen bij de kruidvat voor mijn vriend. Dit ben ik nu ook van plan, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang moet mijn vriend dit smeren? En alleen smeren op de eikel of op de hele penis?
Wie heeft tips?
donderdag 15 maart 2018 om 14:56
Op mijn vorige topic adviseerde iedereen dit maar ik had nog wat vragen waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dat ik een nieuw topic maak
donderdag 15 maart 2018 om 14:56
Een nieuw topic helpt niet, je huisarts wel.honeymoonavenue schreef: ↑15-03-2018 14:56Op mijn vorige topic adviseerde iedereen dit maar ik had nog wat vragen waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dat ik een nieuw topic maak
donderdag 15 maart 2018 om 15:07