Help! Vaginale schimmel
donderdag 15 maart 2018 om 14:21
Hoi!
Ik heb voor de 2de keer een vaginale schimmel. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb 3 vaginale capsules gekregen. Ik vroeg aan mijn huisarts of het besmettelijks was, en zij zei van niet.
Maar op internet lees ik wel overal dat het besmettelijk is dus ik wil ook graag iets voor mijn vriend kopen, ookal heeft hij nergens last van. Gewoon voor de zekerheid.
Ik lees nu heel veel gewoon Daktarin creme kopen bij de kruidvat voor mijn vriend. Dit ben ik nu ook van plan, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang moet mijn vriend dit smeren? En alleen smeren op de eikel of op de hele penis?
Wie heeft tips?
Ik heb voor de 2de keer een vaginale schimmel. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb 3 vaginale capsules gekregen. Ik vroeg aan mijn huisarts of het besmettelijks was, en zij zei van niet.
Maar op internet lees ik wel overal dat het besmettelijk is dus ik wil ook graag iets voor mijn vriend kopen, ookal heeft hij nergens last van. Gewoon voor de zekerheid.
Ik lees nu heel veel gewoon Daktarin creme kopen bij de kruidvat voor mijn vriend. Dit ben ik nu ook van plan, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang moet mijn vriend dit smeren? En alleen smeren op de eikel of op de hele penis?
Wie heeft tips?
donderdag 15 maart 2018 om 14:56
Op mijn vorige topic adviseerde iedereen dit maar ik had nog wat vragen waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dat ik een nieuw topic maak
donderdag 15 maart 2018 om 14:56
Een nieuw topic helpt niet, je huisarts wel.honeymoonavenue schreef: ↑15-03-2018 14:56Op mijn vorige topic adviseerde iedereen dit maar ik had nog wat vragen waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dat ik een nieuw topic maak
donderdag 15 maart 2018 om 15:07
En het komt niet in je op dat dat misschien is omdat men het antwoord niet weet?honeymoonavenue schreef: ↑15-03-2018 14:56Op mijn vorige topic adviseerde iedereen dit maar ik had nog wat vragen waarop niet meer gereageerd werd. Vandaar dat ik een nieuw topic maak
Bel de huisarts of eventueel de apotheek.
donderdag 15 maart 2018 om 15:17
Dit.
En mensen zitten niet continu op viva en staan gelijk paraat om jou een antwoord te geven.
Je opent binnen 2 uur gelijk een nieuw topic omdat je nog geen antwoord hebt gehad.
Geduld is een schone zaak
Je kan ook zelf even de bijsluiter lezen of op internet googlen.
donderdag 15 maart 2018 om 17:06
Kan inderdaad via de penis overgebracht worden. Als je zonder condoom vrijt kan je zo telkens opnieuw besmet worden. Jouw vriend heeft hoogst waarschijnlijk niet eens klachten. Ik heb destijds van de dokter een anti schimmelcreme meegekregen voor mijn vriend. Vreemd dat jouw dokter beweert dat het niet kan. Ik had het toen zo vaak dat ik niet eens meer naar de dokter ging. Had standaard een middel in huis tegen vaginale schimmel. Die kan je gewoon bij de drogist kopen. Werkt echt super! Of een zalf van de drogist ook geschikt is voor je vriend durf ik niet te zeggen.
donderdag 15 maart 2018 om 17:10
Ach jee wat een pech! Ik had vroeger heel vaak last van allerlei infecties. Helaas ook de vaginale schimmelinfecties. Doet inderdaad mega veel pijn. Echt alsof er een brandnetel struik in groeit. Naar naar naar! Maar als je er snel genoeg bij bent kan je hevigte pijn wel voorkomen.
donderdag 15 maart 2018 om 17:29
Als je huisarts geen duidelijk advies geeft kun je het altijd bij de apotheek vragen. Die verkopen ook antischimmel cremes zonder recept.
En voor advies hebben ze bij de meeste apotheken wel een aparte ruimte, dan hoef je niet al je vragen zo aan de balie te stellen. je kunt ze zélfs bellen. Best goed die apotheken
En voor advies hebben ze bij de meeste apotheken wel een aparte ruimte, dan hoef je niet al je vragen zo aan de balie te stellen. je kunt ze zélfs bellen. Best goed die apotheken