Gezondheid alle pijlers

Help wat moet ik doen?

08-06-2011 14:48 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik zit hier heel erg mee.

Afgelopen zaterdag was ik op een feestje samen met vriendinnen en had die nacht veel gedronken. Die avond had ik last van een sukkel die de hele tijd tegen me aan zat te plakken en me probeerde te versieren. Ik vond hem echt helemaal niks en dat maakte ik hem ook duidelijk. Na een tijdje waren ik en mijn vriendinnen erg aangeschoten en was die gozer er nog steeds. Op een gegeven moment pakte hij me hand vast en herinner ik me dat hij me mee naar boven nam naar een kamer terwijl ik erg aangeschoten was.

Eenmaal in die kamer lukte het hem om mijn kleding uit te trekken en begon hij me borsten te betasten. Daarna bukte hij en ging aan me vagina likken, het was de eerste keer dat een jongen dat bij me deed en ik vond het eerst een naar gevoel en ik probeerde hem van me weg te halen. Hij bleef doorgaan en toen kreunde ik heel erg, ik vond het ineens erg lekker worden, het was echt heel genant. Ik hoorde hem nog vuil lachen. Vervolgens werd ik op bed geduwd en.....de rest is duidelijk denk ik.

Onder mijn vriendinnengroep sta ik erom bekend dat ik een net meisje ben en ik had dit nooit van mezelf verwacht en die sukkel heeft mij dus ontmaagd, ook weet ik niet meer zeker of hij een condoom omhad. Toen ik wakker werd waren mijn vriendinnen bij me en was hij al weg.

Ik zit er nu heel erg mee en ik voel me net een slet en heel naar. Ik heb het mijn ouders nog niet verteld. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of advies hebben?
Ik heb gelukkig ook geen ervaring, maar ik kan me zo voorstellen dat het behoorlijk traumatisch is en dat als je je verhaal een aantal dagen later vertelt dat niet doet met quasi-erotische fragmenten ertussen.
Idd daar ben ik het ook wel mee eens je bent zelf meegegaan enz ebz vind het lastig

daarom vraag ik me ook af of aangifte zinvol is

Lastig verhaal

Succes igg
hilarisch.

Als ik een engerd een engerd vind, dan word hij in mijn ogen alleen nog maar veel enger wanneer ik me volgegoten heb en mag dan niet eens meer in de buurt komen.Dat is altijd al zo geweest.

Je werd er geil van meid, dus hem valt verder niets te verwijten. Hij heeft geprobeerd en het is gelukt, simpelweg omdat je je medewerking er aan hebt verleent. Vette pech.

SOA test en zwangerschapstest doen en over tot de orde van de dag.

Goede leer voor de volgende keer.
Weet je zeker dat het van de drank was en niet dat er iemand iets in je drankje heeft gedaan, volgens mij moet je wel heeeeeeeeel erg veel drinken wil je een blackout krijgen....?

Maar veel sterkte! Jammer dat de eerste keer zo rot is gegaan, misschien zou je een aangifte kunnen overwegen, maar ik heb geen idee of dat zin heeft....

quote:pluis22 schreef op 08 juni 2011 @ 15:02:

[...]

Jij mist wat hoor....

Ik geloof dit verhaal niet, daarom deze reactie ;)

Als het wel waar is, dan heeft TO wat gemist overigens. En dat omdat ze zich zo vol heeft laten lopen dat ze een blackout kreeg. Dat heet comazuipen. Jammerlijk genoeg komt het veel voor onder jongeren.

Maar er zitten teveel details in het verhaal, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het verzonnen is. Als het wel waar is, dan vind ik het stom van TO om zoveel te drinken en dan naar boven te gaan met een jongen die de hele avond al opdringerig was. En ja, als je gaat kreunen tijdens de sex zal menige jongen denken dat je het wel naar je zin hebt en zich aangemoedigd voelen. Bij aangifte van verkrachting zul je toch wel moeten aangeven op welke wijze je hebt geprobeerd aan sexueel contact te ontkomen.
Daaaggg mensen, hier is toch geen sprake van een blackout?! Als madam idd een blackout had door haar exorbitante bezuip dan kon ze nu niet meer na vertellen dat het jong toch best lekker kon sexen.

De examens zijn voor bij!
had TO der 'ik vind het eigenlijk wel geil zo in pik in me kutje' opmerking niet gelezen, sorry
anoniem_125873 wijzigde dit bericht op 08-06-2011 15:26
Reden: Niet goed gelezen
% gewijzigd
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Dat er echt nog mensen zijn die hier serieus op reageren
ook als iemand gezopen heeft heeft een ander niet het recht om aan iemand te zitten die daar geen zin in heeft.

eigen schuld dikke bult gaat dus niet op...

ik zou zeggen, castreren die gast

oww en als je niet uit je nek kletst maar dit echt gebeurt is; wel ff aangifte doen he!

als het wel verzonnen is; verzin een beter verhaal....
Voor het gemak er vanuit gaande dat het echt is:

Volg de adviezen over doktersbezoek op!

daarbij als je zeker weet dat je hebt aangeven dat je niet wilde, naar de politie gaan.
Zie echt nergens in TO verhaal iets van dwang of tegenstribbelen. Ze nam zijn hand en ging met haar dronken kop mee naar boven, liet zich uitkleden en genoot hoorbaar van zijn likken. Verkrachting?

Bewijs het maar zou ik zeggen.

Zou wel ff alle testen ed laten doen en hopen dat hier geen staartje aan zit.
Eens met heel rap naar de huisarts voor een SOA test en aankaarten mogelijke zwangerschap.

Niet eens met aangifte van verkrachting. Wij waren er natuurlijk niet bij, alleen TO en die jongen weten wat er echt gebeurd is. Maar op mij komt het over als twee mensen die knetterlam waren en beiden zin in seks hadden en achteraf heeft TO spijt. Ga je daarvoor aangifte doen en zo'n jongen wellicht jaren naar de gevangenis sturen?
Sanne93 doet me erg denken aan marlies 93:

Nare ervaring bij de gynaecoloog

Maar het zal wel aan mij liggen...
quote:vosje78 schreef op 08 juni 2011 @ 15:43:

Sanne93 doet me erg denken aan marlies 93:

Nare ervaring bij de gynaecoloog

Maar het zal wel aan mij liggen...Dat leek mij geen nare ervaring, integendeel.
Nou inderdaad zeg!
quote:Cateautje schreef op 08 juni 2011 @ 15:48:

[...]

Dat leek mij geen nare ervaring, integendeel.

Nee, ik bedoel qua schrijfstijl en geloof waardigheid. En dat dit ook haar enige en eerste post is. En dat ze na de openingspost niet meer reageerd.

Oftewel: eerlijk gezegd geloof ik er geen zak van.
Dat krijg je als je niet uitkijkt met alcohol. Niet zo slim van je, ik zou maar een soa-test doen bij je dokter en hopen dat er niks aan de hand is.
Me vagina

Nou kom op wie verveelt zich?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O mijn god. Lijkt er erg veel op inderdaad.

Dat topic kan niet waar zijn. Manier van schrijven..
Is dit serieus?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juni 2011 @ 15:56:

O mijn god. Lijkt er erg veel op inderdaad.

Dat topic kan niet waar zijn. Manier van schrijven..Ja ze heeft er wel wat van geleerd blijkbaar, deze is al geloofwaardiger en ze kreeg deze keer zowaar een aantal serieuze reacties. Je kunt wel lachen, met die pubers...
quote:vosje78 schreef op 08 juni 2011 @ 15:58:

[...]

Ja ze heeft er wel wat van geleerd blijkbaar, deze is al geloofwaardiger en ze kreeg deze keer zowaar een aantal serieuze reacties. Je kunt wel lachen, met die pubers...Waarom doet ze dit dan ? Als ze weet dat ze zo verkeerd schrijft dat ze nu nog steeds door de mand valt ?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juni 2011 @ 16:01:

[...]

Waarom doet ze dit dan ? Als ze weet dat ze zo verkeerd schrijft dat ze nu nog steeds door de mand valt ?AAAAAAAAAAAAAANDACHT!!!!!!!!
quote:Cateautje schreef op 08 juni 2011 @ 16:02:

[...]

AAAAAAAAAAAAAANDACHT!!!!!!!!

Heb je een punt.

Nou die krijgt ze dus well
quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juni 2011 @ 16:01:

[...]

Waarom doet ze dit dan ? Als ze weet dat ze zo verkeerd schrijft dat ze nu nog steeds door de mand valt ?

Gewoon, kijken wat er gebeurd denk ik. Of wat cateau zegt. Net zo iets als belletje trekken zeg maar.

Ik kan de humor er ook nog wel van inzien, maar het is natuurlijk wel de bedoeling van dit forum dat wij als lezers en reageerders ervan uit (kunnen) gaan dat de TO serieus is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven