Gezondheid alle pijlers

Help! Zwanger of niet?

26-02-2014 20:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb de afgelopen maand braaf mijn pil geslikt, ik ben hem alleen twee keer op het vaste tijdstip ( 23:00 ) vergeten in te nemen, maar heb hem daarna binnen twaalf uur alsnog ingenomen. Ik ben op zondag gestopt met slikken ( stopweek ) en word dan altijd na 3 dagen ongesteld. Dit is niet gebeurd vandaag! Mijn vriend en ik hebben wel seks gehad tijdens mijn menstruatie, maar hij is niet in mij klaar gekomen. Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen voordat ik als een kip zonder kop een zwangerschap test haal en/of een afspraak maak om het weg te laten halen.

Alvast bedankt!
quote:chavvelli schreef op 26 februari 2014 @ 20:38:

[...]

Als ik zwanger zou zijn, zou ik de ongeboren foetus weg laten halen, ofcourse.Tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk meid! Doe nou eerst maar een test voor je zulke dingen roept.
Nou ik heb het ook wel eens gehoord dat je na een abortus moeilijk kinderen kunt krijgen, maar ontvruchtbaar worden van abortus is wel heel ver gezocht.

@ chavvelli: ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.
quote:himalaya schreef op 26 februari 2014 @ 20:33:

Seks gehad tijdens de menstruatie en niet in je klaargekomen. Wat denk je zelf?

Maar de testen zijn 1.79 bij de action, dus morgen even heen.Grrrr, dus ik kan mijn glazen bol weer opbergen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 20:39:

Nou eerst maar eens kijken of je zwanger bent he, en daarna maar eens kijken of de optie arbortus de juiste is, geen overhaaste beslissingen, dalijk kun je daarna geen kindjes meer krijgen, dan zul je je hele leven met spijt lopen.Nou zeg, maak iemand niet meteen bang. Een abortus wordt niet meer met een breinaald gedaan hoor.
quote:itsmyempire schreef op 26 februari 2014 @ 21:15:

[...]

Dat wist ik toch ook niet, sorry hoor.. Ik heb het gehoord, en ik geloofde erin. Nu dus niet meer en het was niet mijn bedoeling om iemand te beangstigen.

Als je het niet weet hou dan je mond, je advies is echt belachelijk.

TO, twee keer binnen de 12 uur de pil genomen, dan loop je geen risico. Bovendien is je menstruatie geen menstruatie maar een onttrekkingsbloeding. Ook in de stopweek ben je veilig.

En voor je gemoedsrust kun je altijd na drie dagen overtijd een testje doen van de action.
Ik zou maar vast een afspraak gaan maken om het weg te laten halen, kun je beter niet te lang mee wachten...
itsmyempire, het heeft weinig zin om je commentaar hier weg te halen als mensen je al in verschillende berichtjes gequote hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven