Gezondheid alle pijlers

Herkent iemand dit?

13-11-2013 11:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste twee dagen heb ik enorm last van buikpijn, hoofdpijn en een beetje misselijkheid. Het lijkt op buikgriep, hoewel mijn stoelgang ok is.

Maar nu is er iets bij gekomen waar ik echt vraagtekens bij zet. Ik weet niet zeker of het met het bovenstaande te maken heeft, maar ik heb ineens idioot veel vaginale afscheiding. Mijn onderbroek is tot twee keer toe helemaal kledder geweest. Het is met bruine delen en het stinkt een beetje.

Herkent iemand dit?
Dokter bellen???
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dokter. Kan natuurlijk van alles zijn.
Ik lees dat je sinds kort Oxazepam slikt. De klachten die jij beschrijft, kunnen bijwerkingen zijn hiervan. Ik zou even de huisarts bellen.
Oxazepam heb ik vier keer genomen en ik slik het al weken niet meer.

Maar ik ben vandaag voor het eerst sinds die opvallende afscheiding naar het toilet geweest, en heb de conclusie kunnen trekken dat het hier niet om vaginale afscheiding gaat, maar om buikloop... Dat zou in elk geval de bruine vlekken verklaren. En de stank. Ik heb nog nooit buikloop gehad, wist niet dat je er zo incontinent van wordt.
(Lekker smakelijk verhaal, sorry)
@Hannahmaria, het kan overloop diarree zijn. Dat krijg je als je verstopt bent, maar ook aan de buikloop.

Het kan er dan niet uit, maar probeert dit toch. Dat zorgt ook voor buikpijn. Ik zou contact opnemen met de huisarts voor goede medicijnen, zodat het eruit kan.
Nee, ik ben niet verstopt. Buikpijn zit ook vooral bij mijn maag.
Ik zou toch even de HA bellen.
Ik zou naar de huisarts gaan met deze klachten. Bij alles zeggen dat dat het niet kan zijn help je jezelf niet verder mee.

De reacties hierboven vind ik namelijk heel erg logisch klinken.
Ik bel wel even
Maar morgen, eerst vandaag even aanzien. Vanochtend nmlk geen last meer gehad, alleen beetje buikpijn. Gisteren en eergisteren waren wel een nachtmerrie. Wie weet ben ik morgen beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven