Gezondheid alle pijlers

hersenvliesontsteking

06-01-2013 15:18 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
als je een hersenvliesontsteking zou hebben

hoe lang moet je dan in het ziekenhuis blijven
Laat het gaan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Het verschilt per ziekenhuis of dat mag. Ligt ook aan de afdeling.

Dat ze dat niet zegt is toch logisch?

Je smst via een betaalsite, die zijn er toch juist voor gemaakt dat je zoveel mogelijk met een vrouw smst tegen betaling.

De vroiw in kwestie moet de man dan zolang mogenlijk aan het lijntje houden zodat ze geld kan verdienen. Ook smoesjes om afspraken om te ontmoeten steedsafte zeggen en te verzetten horen hierbij.

Of heb ik nu een totaal verkeerde betaalsite in mijn hoofd?
Ah zit het zo. Zie het als een leermoment. Die smsjes via een betaalsite leiden naar niks hoor. Het is gewoon een verdienmodel.

Ik zou zeggen, koop een leuke outfit (het is uitverkoop!), netjes scheren en ga erop uit! De helft van Nederland is vrouw, dus dat komt heus wel goed hoor.

Of als je liever internet gebruikt: maak een profiel aan op paiq (of een andere gratis dienst om mensen te leren kennen. Jaren geleden was het in ieder geval erg leuke site)

Zoek gewoon een leuke meid!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Ik zou ook niet zeggen in welk ziekenhuis ik lag tegen iemand die ik nog nooit gezien heb. En niet overal in het ziekenhuis mag je GSM aan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
oke ,bedankt voor de reacties
Succes ermee Pedro! En niet meer in die betaalsms-sites tuinen...zonde van je tijd, geld en gevoelens.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
ga ik niet meer doen ook
Kan best denk ik. Volgens mij kan dat ook ernstiger en minder ernstig verlopen. Waarom zou je haar niet geloven? Wat heb je daar voor redenen voor?
In een ziekenhuis hebben ze geen kostgangers nodig hoor. Zodra je niet meer door artsen/verpleegkundigen/apparatuur in de gaten hoeft te worden gehouden, mag je naar huis. Ook als je nog niet beter bent.

En in veel ziekenhuizen mag je tegenwoordig je GSM aanhouden. Afgelopen donderdag en vrijdag vlogen de SMS-jes van en naar mijn moeder die toen in het ziekenhuis lag, gewoon heen en weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven