Gezondheid alle pijlers

Hielspoor injecties

01-11-2013 23:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds 8 maanden last van hielspoor aan beide voeten. De orthopeed heeft hiervoor röntgenfoto's gemaakt, waar het duidelijk op te zien is. Ondertussen zooltjes aangemeten gekregen en shockwave therapie gehad. Inmiddels al in beide voeten een injectie gekregen omdat ik niet meer kon lopen van de pijn. Helaas heeft het helemaal niets geholpen. Volgende maand krijg ik weer een tweede injectie in dezelfde voet. Mijn angst is nu dat deze ook niet helpt...en wat dan?

Heeft iemand ervaring hiermee?
Mijn ervaring is dat niets echt helpt, behalve geduld en een lange adem.

En Vlisco Spots verlichtten bij mij de pijn enorm. En geen platte schoenen meer aan.

Ben inmiddels zo'n 4 jaar verder en heb (op de meeste schoenen) nauwelijks meer last, maar ik draag als het even kan wel nog trouw mijn zooltjes.
Zooltjes dragen en hopen op betere tijden.

En inderdaad geen platte schoenen, een lage hak loopt fijner.

Heb je al Fitflop-slippers geprobeerd ? Die lopen zalig, en zónder zooltje.

Sterkte ermee, ik ben al anderhalf jaar patiënt.

http://m.fitflop.eu/Women ... rt=70&cgid=womens_sandals
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn moeder heeft shockwave in combinatie met zooltjes gebruikt. Die was er binnen een half jaar helemaal van af! Inmiddels is draagt ze de zooltjes niet meer maar ze heeft er geen last meer van.
heb je overgewicht?
Heb wel eens gehoord dat triggerpointtherapie heel goed kan helpen hierbij.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Bedankt voor jullie reacties; zo te lezen moet ik veel geduld hebben dus

Ik heb geen overgewicht maar ik heb veel gewandeld op, wat achteraf blijkt, verkeerde schoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven