Hielspoor injecties
vrijdag 1 november 2013 om 23:46
Hallo,
Ik heb sinds 8 maanden last van hielspoor aan beide voeten. De orthopeed heeft hiervoor röntgenfoto's gemaakt, waar het duidelijk op te zien is. Ondertussen zooltjes aangemeten gekregen en shockwave therapie gehad. Inmiddels al in beide voeten een injectie gekregen omdat ik niet meer kon lopen van de pijn. Helaas heeft het helemaal niets geholpen. Volgende maand krijg ik weer een tweede injectie in dezelfde voet. Mijn angst is nu dat deze ook niet helpt...en wat dan?
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik heb sinds 8 maanden last van hielspoor aan beide voeten. De orthopeed heeft hiervoor röntgenfoto's gemaakt, waar het duidelijk op te zien is. Ondertussen zooltjes aangemeten gekregen en shockwave therapie gehad. Inmiddels al in beide voeten een injectie gekregen omdat ik niet meer kon lopen van de pijn. Helaas heeft het helemaal niets geholpen. Volgende maand krijg ik weer een tweede injectie in dezelfde voet. Mijn angst is nu dat deze ook niet helpt...en wat dan?
Heeft iemand ervaring hiermee?
vrijdag 1 november 2013 om 23:52
Mijn ervaring is dat niets echt helpt, behalve geduld en een lange adem.
En Vlisco Spots verlichtten bij mij de pijn enorm. En geen platte schoenen meer aan.
Ben inmiddels zo'n 4 jaar verder en heb (op de meeste schoenen) nauwelijks meer last, maar ik draag als het even kan wel nog trouw mijn zooltjes.
En Vlisco Spots verlichtten bij mij de pijn enorm. En geen platte schoenen meer aan.
Ben inmiddels zo'n 4 jaar verder en heb (op de meeste schoenen) nauwelijks meer last, maar ik draag als het even kan wel nog trouw mijn zooltjes.
zaterdag 2 november 2013 om 00:40
Zooltjes dragen en hopen op betere tijden.
En inderdaad geen platte schoenen, een lage hak loopt fijner.
Heb je al Fitflop-slippers geprobeerd ? Die lopen zalig, en zónder zooltje.
Sterkte ermee, ik ben al anderhalf jaar patiënt.
http://m.fitflop.eu/Women ... rt=70&cgid=womens_sandals
En inderdaad geen platte schoenen, een lage hak loopt fijner.
Heb je al Fitflop-slippers geprobeerd ? Die lopen zalig, en zónder zooltje.
Sterkte ermee, ik ben al anderhalf jaar patiënt.
http://m.fitflop.eu/Women ... rt=70&cgid=womens_sandals
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"