Gezondheid alle pijlers

Hoe hou je je tenen warm? In het gips

08-10-2012 20:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ze hebben vanmiddag mijn been in het gips gezet. Maar hoe hou je nu die tenen warm? Heb er nu een sok half om heen gedaan, maar dat is natuurlijk geen gezicht.

Iemand een goede tip?
TO tis even afzien en minder charmant de 6 weken dat je in het gips zit maar bedenk eens hoe je straks je mooie hoge hakken nog meer waardeert als je ze weer aan kan.

Link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Doordat je je voet/been niet gebruikt is het bijna niet te voorkomen dat je tenen koud zijn. Let op dat ze niet tintelen, dat kan een teken zijn dat het gips knelt. Als je een sok oid gaat dragen is het belangrijk om deze regelmatig uit te doen om te checken of je tenen mooi roze blijven.

Meestal moet je de eerste week je gipsbeen zoveel mogelijk hoog houden, dan zou ik beide benen samen in een fleecedeken wikkelen. Je goede been geeft dan warmte af, waardoor je tenen hopelijk minder koud zijn. Succes!
quote:truffelmaffia schreef op 08 oktober 2012 @ 20:38:

Gewoon een sok eromheen en niet zo klagen.Spreekt ons klaag orakel, amen.
Ja en?
Enn: dit lijken wel uggs. Best hip alleen de kleur is iets minder.
Ja en?
Dat is een verbandschoen, daar gaat geen gips in passen...
quote:snoopylynn schreef op 08 oktober 2012 @ 21:42:

Enn: dit lijken wel uggs. .Dit zegt voor mij dan ook alles over Uggs.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:steenuil schreef op 08 oktober 2012 @ 21:46:

Dat is een verbandschoen, daar gaat geen gips in passen...In de rest wel?
Ik hoop dat to dan ook wat krijgt / spuit om trombose te voorkomen.
Op de oranje en limegroene schoenen van de vorige pagina na denk ik van wel Enn.

Die Donald Duck sokken zijn echt geniaal!
Gips sok

Merk: Eigen merk

Model: Gips sok

Spaarpunten: 0

Beschikbaarheid: Op voorraad

Link
Ik heb de laatste sokken gekocht! Dank je wel!

De donald duck variant ook wat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven